اخبار داغ

مراسم نمادین شروع سال تحصیلی دانشگاه‌ها برگزار شد

مراسم نمادین شروع سال تحصیلی دانشگاه‌ها برگزار شد
مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از صبح امروز با حضور رییس جمهور و وزرای علوم و بهداشت در دانشگاه تهران آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛دانشگاه تهران در این مراسم میزبان آیت الله رئیسی، رئیس جمهور و دو وزیر علوم و بهداشت به منظور برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در تالار علامه امینی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و آموزش پزشکی، تعداد محدودی از مسئولان دو حوزه وزارت علوم و وزارت بهداشت، اساتید و دانشجویان دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران حاضر می‌شوند.
,
 
,
 بر اساس تاکید وزارت بهداشت، این برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور تعداد محدودی از افراد برگزار می‌شود و روسای دو دانشگاه تهران وعلوم پزشکی تهران وزیر علوم و بهداشت، از جمله سخنرانان این مراسم خواهند بود.
,
 
,
در مراسم امسال یک استاد به نمایندگی از اساتید دانشگاه‌ها و یک دانشجو نیز به نمایندگی از دانشجویان کشور درحضور رئیس جمهور سخنرانی خواهند کرد که پس از آن در  پایان مراسم رئیس جمهور به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
,
 
,
همچنین در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و آموزش پزشکی، حدود ۲۶ نفر از کنکوری‌های برتر در وزارتخانه علوم و بهداشت و برترین‌های شاهد وایثارگر با حضور رئیس جمهور موردتقدیر قرار می گیرند.
,
 
,
 سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا این برنامه به صورت مجازی در دانشگاه تهران برگزار شد، اما امسال رئیس جمهور به صورت حضوری در دانشگاه حضور پیدا می کند.
,
 
,
خبرگزاری دانا اخبار تکمیلی را متعاقبا منتشر خواهد کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه