اخبار داغ

با حضو رئیس کمیته ملی پارالمپیک؛

از افتخارآفرینان خوزستانی پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ تجلیل شد

از افتخارآفرینان خوزستانی پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ تجلیل شد
با حضو رئیس کمیته ملی پارالمپیک؛ از افتخارآفرینان خوزستانی پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ تجلیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با اولین روز از هفته پارالمپیک، مراسم تقدیر از ورزشکاران و مدال آوران خوزستانی در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، روز گذشته و با همت شهرداری اهواز در پارک جزیزه برگزار شد و در این مراسم از هاشمیه متقیان، صادق بیت سیاح، امان االه پاپی و فالح عیاشی، تقدیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

خسروی وفا رییس کمیته پارالمپیک، مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل بهزیستی، شهردار اهواز، رییس و اعضای شورای شهر اهواز و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، در این مراسم حضور داشتند.

,

رییس کمیته پارالمپیک در این مراسم، گفت: در پارالمپیک توکیو، کشور ترکیه با ۱۳۰ ورزشکار  و ۱۳۰ میلیون جمعیت به ۲ مدال طلا رسید و چهل و یکم شد اما ایران با ۶۰ ورزشکار مقام سیزدهم را به دست آورد و ببینید چه ارزشی دارد.

,

وی افزود: به لطف خدا ورزش ایران توانمندی اش بالاتر از این ها است و نمونه آن را در این روزها در کشتی جهان و المپیک دیدید. امیدوارم از این ظرفیت ها استفاده کنیم و پرچم ایران همیشه برافراشته باشد و مردم شادی داشته باشیم.

,

رضا امینی شهردار اهواز نیز در بخشی از صحبت های خود در این مراسم، ورزشکاران مدال آور خوزستانی در توکیو را جزو سرمایه های ملی دانست و اظهارکرد: باید با افزایش سرانه های تفریحی و ورزشی در سطح شهر، زمینه را برای استعدادیابی هرچه بیشتر در میان جوانان و قهرمانان فراهم می کنیم.

,

شهردار اهواز همچنین گفت: این قهرمانان نشان دادند که نقص عضو دلیلی بر محدودیت نیست و در صورت وجود فرصت، این ورزشکاران می توانند برای نام کشورشان افتخارآفرینی می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه