اخبار داغ

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد:

۶ روستای بدون بیکار بروجرد معرفی می‌شود

۶ روستای بدون بیکار بروجرد معرفی می‌شود
گیوه کی گفت: ۶ روستای بروجرد به عنوان روستاهای بدون بیکار معرفی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالعلی گیوه کی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: یکی از اقدامات وزارت کار با توجه به شناسایی و استفاده از ظرفیت ها، معرفی روستاهای بدون بیکار است که در این راستا تفاهم نامه ای بین وزارت کار و صندوق کارآفرینی امید منعقد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: در برخی از روستاهای شهرستان بروجرد ظرفیت بسیار فوق العاده ای وجود دارد که می توان با استفاده از آن برای حل مشکل بیکاری اقدام کرد و با حمایت های لازم و پرداخت تسهیلات به متقاضیان از این ظرفیت ها استفاده نمود.

,

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد تصریح کرد: در بروجرد، روستاهای سنگ سفید، چنارستان، درودگران و دهنومقدسی در حوزه منبت کاری بسیار ممتاز بوده و همچنین روستای قائد طاهر در طرح های صنعتی و منطقه ونایی هم در ترشیجات و شوریجات دارای ظرفیت هایی هستند که این روستا قابلیت تبدیل شدن به روستاهای بدون بیکار را دارند.

,

گیوه کی عنوان کرد: پتانسیل اولیه در این روستاها وجود دارد و در واقع این برنامه، زنجیره تکمیل طرح اشتغال پایدار روستایی است که تسهیلاتی ارائه می شود و این روستاها به روستاهای بدون بیکار تبدیل می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه