اخبار داغ

معاون آموزش و پرورش لرستان:

۱۰ هزار دانش‌آموز لرستانی حضوری آموزش می‌بینند

۱۰ هزار دانش‌آموز لرستانی حضوری آموزش می‌بینند
بازگیران گفت: ۱۰ هزار دانش آموز لرستانی به صورت حضوری آموزش ها را فرا می‌گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصراله بازگیران در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونا بنا شد دانش آموزان با تراکم کمتر از ۱۵ نفر در مناطق روستایی و عشایری، آموزشها را به صورت حضوری و مابقی دانش آموزان آموزشها را از طریق فضای مجازی و غیر حضوری دریافت نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ا,

وی افزود: در همین راستا در حال حاضر حدود ۱۰ هزار دانش آموز لرستانی در مناطق روستایی که تراکم بسیار کمی دارند در هزار مدرسه به صورت حضوری آموزشها را دریافت می کنند.

,

معاون آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: البته رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، ضدعفونی کردن مدرسه و رعایت فاصله در دستور کار مدارسی است که به صورت حضوری، آموزشها را به دانش آموزان ارائه می دهند.

,

بازگیران عنوان کرد: خوشبختانه روند واکسیناسیون دانش آموزان تسریع شده که امیدواریم با سیر نزولی کرونا و همچنین واکسیناسیون دانش آموزان، با توجه به مهیا شدن شرایط، مدارس برای ارائه آموزشهای حضوری بازگشایی شوند که به صورت شیفت بندی و گروهی با تعداد اندک، دانش آموزان در کلاسهای درس حاضر شوند ولی همچنان آموزشها به صورت ترکیبی خواهد بود.

,

وی با اشاره به اینکه مشکل کتابهای برخی از دانش آموزان به زودی برطرف می شود، بیان کرد: چهار هزار و ۸۰۰ دانش آموز در مدارس ثبت نام کرده ولی درخواست کتاب نداده اند که پیگیری های لازم در این راستا صورت گرفته و در حال برطرف شدن است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه