اخبار داغ

استاندار هرمزگان:

توسعه هرمزگان بر مبنای اقتصاد دریا و مردم پایه در دستور کار خواهد بود/استفاده از توانمندی جوانان جهادی با روحیه انقلابی در استان

توسعه هرمزگان بر مبنای اقتصاد دریا و مردم پایه در دستور کار خواهد بود/استفاده از توانمندی جوانان جهادی با روحیه انقلابی در استان
دوستی با بیان اینکه توانمندی جوانان جهادی با روحیه انقلابی در استان مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: توسعه هرمزگان بر مبنای اقتصاد دریا و مردم پایه در دستور کار خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مهدی دوستی در آیین معارفه خود به عنوان استاندار هرمزگان با اشاره به آشنایی خود با توانمندی‌های استان هرمزگان به ویژه در بخش نفت و کشتی‌سازی، عنوان کرد: امیدوارم در خدمت رسانی به مردم شریف هرمزگان به گونه‌ای عمل کنم که موجب رضایتمندی این مردم بزرگوار شود.

وی ادامه داد: وظیفه ما برآورده کردن آرزوها و خواسته های مردم است و تمام توان خود را در این راستا به کار خواهم گرفت.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه توسعه هرمزگان بر مبنای اقتصاد دریا و مردم پایه در دستور کار خواهد بود، افزود: برای تحول اساسی به ویژه در ایجاد اشتغال، از صنایع فعال در هرمزگان انتظار می‌رود که زنجیره ارزش را در استان توسعه دهند و خوشه های تولیدی و خدماتی توسط صنایع در استان ایجاد شود.

دوستی تصریح کرد: موج شکن های مردمی تجربه موفقی در زمینه اقتصاد دریا و مردم پایه در هرمزگان محسوب می‌شود و یک الگوی موفق در بهره‌برداری مردم از اقتصاد دریا است.

وی گفت: وظیفه ما تسهیل گری و ایجاد بستر برای بهره‌برداری مردم از دریا است و باید قوانین لازم در این زمینه نیز تدوین و تصویب شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: تحول در استان براساس تولید، گردشگری و تجارت را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

دوستی با اشاره به نقش ورزش در غرور ملی و ایجاد اشتیاق و نشاط در جامعه، اظهار داشت: علاقه‌مند به توسعه ورزش در استان هرمزگان هستم و با استفاده از کمک جوانان، برنامه ویژه‌ای برای این ظرفیت خواهیم داشت و به طور جدی، توانمندی جوانان جهادی با روحیه انقلابی در استان را به کار خواهیم گرفت.

دوستی اضافه کرد: حفاظت از محیط زیست نیز یک مسئله اساسی است که باید مورد توجه باشد و در این راستا رفع مشکل فاضلاب بندرعباس و حفظ محیط زیست دریا محور اصلی مدنظر است.

استاندار هرمزگان بیان داشت: از اقشار مختلف مردم شریف هرمزگان می‌خواهم کمک کنند که تحول در استان ایجاد شود و توسعه هرمزگان در شاخص‌های مختلف رقم بخورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه