اخبار داغ

فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه:

۲ تن مواد مخدر در تربت‌حیدریه کشف شد

۲ تن مواد مخدر در تربت‌حیدریه کشف شد
سرهنگ کیانی گفت: ظرف یک سال اخیر، بیش از ۲ تن مواد مخدر در تربت حیدریه کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی‌اکبر کیانی فرمانده انتظامی تربت حیدریه  ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: افزایش 40 درصدی کشفیات مواد مخدر و افزایش 12 درصدی دستگیر شدگان در جرایم مختلف، از دیگر افتخارات این یکان انتظامی است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی گفت: در حوزه وقوع سرقت، بین سه تا چهار درصد کاهش و 12 درصد با افزایش کشف سرقت‌ها مواجه شدیم.

,

فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه در پیوند با موضوع اراذل و اوباش اظهار کرد: اکنون 16 نفر از این افراد خاطی در بند هستند و در مجموع بیش از 40 نفر اراذل و اوباش ظرف یک سال اخیر در سطوح مختلف دستگیر و این بدان معناست که تمام ناهنجار یهای اجتماعی در رصد پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هستند. 

,

کیانی در ادامه گفت: با تلاش شبانه‌روزی همکاران ما، در این شهرستان هیچ پرونده قتل کشف نشده‌ای نداریم و همه جرایم مهم مسلحانه یا غیرمسلحانه، در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و عاملانش دستگیر شده‌اند.  

,

وی همچنین افزود: خوشبختانه امسال در بحث تصادفات رانندگی داخلی شاهد کاهش ۵۰ درصدی فوتی در تربت‌حیدریه هستیم که این موفقیت‌ مرهون تلاش شبانه‌روزی همکاران ما در نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی و به خصوص شورای تامین شهرستان است.

,

فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه در بخش دیگری راه‌اندازی کمپ ماده 16 (نگه‌داری معتادان متجاهر) در این خطه را، یک اقدام بسیار خوب و ارزشمند خواند و گفت: در راستای حاشیه‌زدایی شهرستان نیز، اقدام به ایجاد کلانتری 13 در منطقه شهید چمران کرده‌ایم که با 70 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید. 

,

کیانی همچنین افزود: در راستای ارتقای توان رزمی و عملیاتی این یکان انتظامی، از هفته نیروی انتظامی پارسال تاکنون، ۴۰ دستگاه خودرو به مجموعه لجستیکی نیروی انتظامی تربت‌حیدریه اضافه شده‌‌است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه