اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

پرداخت زکات برای کشاورزان باید تسهیل شود

پرداخت زکات برای کشاورزان باید تسهیل شود
حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: پرداخت های الکترونیک برای پرداخت زکات توسط سازمان ها و بانک ها ایجاد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در جلسه استانی شورای زکات آذربایجان غربی، اظهار کرد: مسئولین جهاد کشاورزی و دبیرخانه زکات پیگیر تحویل و پرداخت زکات کشاورزان در زمان تحویل محصولات کشاورزی باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه ذاتی خود را در خصوص تبلیغ و ترویج واجبات دینی بویژه زکات را به خوبی انجام دهد ، روحانیون مستقر در روستاها نیز توجه ویژه ای به امر تبلیغ زکات داشته باشند.

,

موضوعات بدیهی مانند نماز و روزه و زکات باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و از بیان ظواهر به بیان اهمیت این موضوعات پرداخت شود.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: صدا و سیما و مراکز فرهنگی و رسانه ای در خصوص تبلیغ پرداخت زکات اقدام جدی و جهادی داشته باشند.

,

حجت الاسلام قریشی ابراز کرد: در خصوص زکات و ترویج آن در مناطق روستایی اقدامات صدا و سیما بسیار مهم و حائز اهمیت است و باید تقویت شود.

,

وی ادامه داد: صدا و سیمای مهاباد میتواند با تولید برنامه های مستند و کوتاه برای تبلیغ احکام و پرداخت زکات در میان اهل سنت نقش موثری ایفا کند.

,

وی با تاکید بر اهمیت حضور مدیران در جلسات شورای زکات گفت: حضور مدیران ارشد در جلسات شورای زکات استان ضروری است و بی توجهی به جلسات قابل قبول نیست.

,

گفتنی است در ابتدای این جلسه مدیر کل کمیته امداد بعنوان دبیر شورای زکات به ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه اول سال پرداخته و از رشد ۱۰ درصدی میزان پرداخت زکات نسبت به سال گذشته خبر داد.

,

در پایان جلسه نیز از مدیران فعال در عرصه تبلیغ زکات در استان قدردانی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه