اخبار داغ

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

واکسیناسیون عمومی از اقدامات خوب دولت رئیسی در طلیعه مدیریت بود/ زمان پشت پرده عدم پیگیری واکسیناسیون عمومی در دولت قبل را مشخص می کند

واکسیناسیون عمومی از اقدامات خوب دولت رئیسی در طلیعه مدیریت بود/ زمان پشت پرده عدم پیگیری واکسیناسیون عمومی در دولت قبل را مشخص می کند
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: کار خوبی که دولت آقای رئیسی در طلیعه‌ به دست گرفتن اوضاع انجام داد، واکسیناسیون بود که ده‌ها میلیون نفر از مردم عزیز کشورمان را تا امروز به لطف خدا واکسینه کرده‌اند؛ همین کار را دولت قبلی نیز می‌توانست انجام بدهد اما چه دلایلی باعث شد واکسن‌ها را به شکل عمومی وارد نکنند که این نیاز به زمان دارد تا پرده‌ها کنار برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین میرزایی در گفت و گو با صاحب نیوز گفت:کار خوبی که دولت آقای رئیسی در طلیعه‌ به دست گرفتن اوضاع انجام داد، واکسیناسیون بود که ده‌ها میلیون نفر از مردم عزیز کشورمان را تا امروز به لطف خدا واکسینه کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم اصفهان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این کار خوب خود را در حال حاضر با یک اقدام ناصواب و غیرمدبرانه در حال خراب آن هستند، این اقدام آن است که می‌خواهند مردم را اجبار و الزام به زدن واکسن بکنند و کسانی واکسن نزنند، شامل محرومیت‌ها و محدودیت‌های اجتماعی بشوند.

,

وی مدعی شد: این کار مشروع، معقول و قانونی نیست، به این دلیل که در قانون اساسی اعمال محدودیت و محرومیت و اجبار و الزام همه وابسته به قانون است که قانون گذار جمهوری اسلامی ایران، مجلس شورای اسلامی است، مجلس شورای اسلامی در این باب قانونی را تا به امروز مصوب نکرده است، پس قانونی نیست.

,

وی عنوان کرد: همین کار را دولت قبلی نیز می‌توانست انجام بدهد اما چه دلایلی باعث شد واکسن‌ها را به شکل عمومی وارد نکنند که این نیاز به زمان دارد تا پرده‌ها کنار برود و واقعیت‌ها آشکار خواهد شد، در سال گذشته زمانیکه دولت دوازدهم حاکم بود، زمانی از مسئولان وزارت بهداشت و به علاوه مسئولان شرکت‌های تولید و واردات دارو در کمیسیون اصل ۹۰ دعوت به عمل آوردیم، در آن جا همین مسئله پیش بینی می‌شد که خدای نکرده تعارض منافعی که در آینده برای واکسن کرونا بوجود می‌آید، روند تولید را تحت شعاع خود قرار ندهد و هم اینکه قیمت را در بازار تغییر ندهد و اینکه مردم عزیز از منافع این اقدام بزرگ محروم نشوند.

,

وی در پایان تاکید کرد: در آنجا در معیت آقای دکتر میرمحمد میبدی که هم پزشک هستند و هم عضو کمیسیون اصل ۹۰ و نماینده مجلس هستند، قرار بر این شد که این کار ساماندهی بشود. این پیش بینی را ماه‌ها قبل مجلس و کمیسیون اصل ۹۰ انجام داده بود که خدای نکرده تعارض منافع مشکلاتی را در بازار این مسائل بوجود نیاورد. تذکرات لازم داده شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه