اخبار داغ

استاندار اصفهان:

استاندار باید مطالبه حقوق مردم را در بلندای راهبرد خود قرار دهد/ وعده نمی دهیم؛ گزارش اقدامات را برای مردم بیان خواهیم کرد

استاندار باید مطالبه حقوق مردم را در بلندای راهبرد خود قرار دهد/ وعده نمی دهیم؛ گزارش اقدامات را برای مردم بیان خواهیم کرد
استاندار اصفهان گفت: در گام چهارم بایستی ترسیم شود که استاندار به عنوان نماینده عالی حاکمیت چه نقشی در مطالبه حقوق مردم خواهد داشت، استاندار پبشران سیاست های دولت در منطقه خود است، اما باید مطالبه حقوق مردم را به نحوی متین در بلندای راهبرد خود قرار دهد و در عین حال در تعاملی صحیح با نمایندگان مردم و موثران استان شرایط یک حرکت هم افزا را فراهم کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سید رضا مرتضوی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار اصفهان با بیان اینکه یکی از لوازم مهم حکمرانی، عقلانیت تمدنی است، اظهار کرد: در عقلانیت تمدنی توجه به محزورات که مقام عمل و اجرا ضرورت آن را تبیین می کند یک اصل خدشه ناپذیر است و لازمه حکم رانی در جمهوری اسلامی همین عقل تمدنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

استاندار اصفهان ادامه داد: عقل تمدنی حکم می کند که تمام تلاش مدیران برای حل مسائل امروز جامعه با نگاه به آینده و احترام به گذشته مورد توجه قرار گیرد، در غیر این صورت استان بدون داشتن یک عقل تمدنی در روزمرگی گرفتار خواهد شد و هیچگاه نمی تواند شیخ بهایی ها، ملاصدراها را در خود پرورش دهد.

,

وی با بیان اینکه جوهره تمدن شبکه ای از مناسبات و تعاملات بین ساختارهاست و نماینده حاکمیت، نماینده ایجاد، تقویت و بهینه سازی این مناسبات است، عنوان کرد: اداره صحیح استان و ایجاد هارمومنی صحیح بدون به جدیت گرفتن روابط و مناسبات بین نهادهای مختلف امکان پذیر نیست.

,

مرتضوی با اشاره به ضرورت تعامل بین نهاد فرهنگ، آموزش، اقتصاد، سیاست و اجتماع، گفت: تا این تعاملات نباشد نمی توان انتظار داشت به سمت تمدن نوین اسلامی حرکتی چشم گیر صورت گیرد؛ وظیفه استاندار در این نگاه تمدنی کشف، مناسب سازی و هماهنگ کردن این نسبت ها و تعاملات است؛ در مسیر مناسب سازی تعامل ها حرکت خواهم کرد.

,

استاندار اصفهان با اشاره به قدم های لازم در این مسیر تمدنی، گفت: در گام اول باید نسبت خود و خادمان مردم در استانداری و دستگاه های اجرایی را در مناسبات خود با خداوند متعال تعریف کنیم؛ اخلاص در عمل و تلاش برای کسب رضای خدا در لحظه لحظه این حکمرانی ضروری است.

,

* پاسداشت از هویت انقلابی اصفهان، وظیفه ما است

, * پاسداشت از هویت انقلابی اصفهان، وظیفه ما است, * پاسداشت از هویت انقلابی اصفهان، وظیفه ما است,

وی با بیان اینکه در گام دوم باید نسبت ما با تاریخ و فرهنگ این خطه مشخص شود، تصریح کرد: باید پاسدار تمام میراث هویتی خود باشیم؛ اصفهان را مهد علم، ادب، فرهنگ و هنر می شناسند و ما آن را مهد ایثار و شهادت هم می دانیم و پاسداشت از هویت انقلابی اصفهان، وظیفه ما است؛ هویتی که شناسنامه آن شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی هستند.

,

مرتضوی با بیان اینکه پاسداشت از هویت دینی آن وظیفه ما است، عنوان کرد: بر تارک این هویت، علامه مجلسی ها، میرفندرسکی ها و حوزه علمیه غنی از زمان های گذشته همچون خورشیدی می درخشد.

,

نماینده دولت در استان با بیان اینکه در گام سوم خدمت به خلق الله و ترسیم نسبت خود به مردم را باید مشخص کنیم، عنوان کرد: این مردم محرم و مهجور هستند؛ سرمایه اصلی این نظام مقدس هستند و برای ترسیم این نسبت توجه به اقشار مختلف جامعه از ضعیف ترها به سمت اغنیا یک راهبرد اساسی است و توجه به اقوام مختلف و مذاهب مختلف از ضروریت ها است.

,

*استاندار باید مطالبه حقوق مردم را به نحوی متین در بلندای راهبرد خود قرار دهد

, *استاندار باید مطالبه حقوق مردم را به نحوی متین در بلندای راهبرد خود قرار دهد, *استاندار باید مطالبه حقوق مردم را به نحوی متین در بلندای راهبرد خود قرار دهد,

وی با اشاره به توجه به نسبت صحیح با نخبگان و اندیشمندان جامعه؛ گفت: در گام چهارم بایستی ترسیم شود که استاندار به عنوان نماینده عالی حاکمیت چه نقشی در مطالبه حقوق مردم خواهد داشت، استاندار پبشران سیاست های دولت در منطقه خود است، اما باید مطالبه حقوق مردم را به نحوی متین در بلندای راهبرد خود قرار دهد و در عین حال در تعاملی صحیح با نمایندگان مردم و موثران استان شرایط یک حرکت هم افزا را فراهم کند.

,

مرتضوی با بیان اینکه محترم شمردن استان های مجاور و برقراری روابط حسنه پیش نیاز حل شدن مشکلا است، گفت: خط مشی این حرکت باید در خدمت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و در تراز ملی تعریف شود.

,

استاندار اصفهان تاکید کرد: نه وعده بازی می کنیم و نه گزارش های بی معنا و حرکت های نمایشی انجام می دهیم، ما یک وعده می دهیم و آنکه وعده ندهیم و گزارش کار و تلاش خود را برای مردم اعلام خواهیم کرد و همه تلاش خود را برای حل مشکلات اصفهان به کار خواهیم برد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه