اخبار داغ

استاندار مازندران خبر داد

تجلیل از مدال‌آوران کشتی با حضور وزیر ورزش و جوانان

تجلیل از مدال‌آوران کشتی با حضور وزیر ورزش و جوانان
احمد حسین‌زادگان گفت: جمعه این هفته با حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسمی از مدال آوران رقابت های المپیک و کشتی قهرمانی جهان تجلیل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، احمد حسین‌زادگان عصر امروز در بازدید از منزل مدال اوران طلای جهانی نروژ 2021 ، امیرحسین زارع و محمد هادی ساروی در آمل اظهار کرد: هم در کشتی ازاد و هم فرنگی توانستیم عناوین و مدال ها خوبی کسب کنیم که نسبت به گذشته بهتره بوده، در  روز جمعه  این هفته با حضور وزیر ورزش و جوانان مراسمی  برگزار خواهد شد و از مدال آوران  رقابت های المپیک و کشتی قهرمانی جهان تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه هم در کشتی آزاد و هم کشتی فرنگی، مازندران همانند ادوار گذشته سهم بسیار بالایی را در کسب مدال داشته است، عنوان کرد: به نمایندگی از مردم مازندران در آمل حضور یافتم تا از خانواده های پهلوانان مازندرانی برای تربیت این فرزندان تشکر کنم؛ چرا که با وجود اینکه  خانواده ها نقش اول را در پیروزی مدال آوران دارند ولی کمتر دیده می شوند.

استاندار مازندران تصریح کرد: در چند سال اخیر کشتی از حالت انزوا خارج شده است و با  بخش زنده صداو سیما، بسیاری از علایق مردم و سرمایه گذاری به این ورزش جذب شده است.

وی آمل را صنعتی ترین شهر مازندران خواند و اظهار کرد: با وجود اینکه آمل شهر صنعتی است، معمولا اسپانسرهای زیادی سمت ورزش می‌روند و هم اینکه لیگ برگزار می شود مسابقات اجرا می شود خبر خوبی است.

حسین زادگان توجه به مربیان سازنده مدال اوران را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مربیان محلی نیز نقش بسیار مهمی در پیروزی کشتی گیران داشتند که نباید نقش انها را فراموش کرد باید قدر دان این افراد بود، مدال اوران ما، زارع، ساروی یا یوسفی و.. در شهرستان ها مربیانی داشتند که ان ها را ساختند، خانواده هایی که  حمایت کردند و رسانه با منعکس کردند اخبار، اداره ورزش و شرکت ها با حمایت کردن به ورزش کمک کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه به رده های پایین توجه کمتری می شود و در کشتی ازاد هم توجه بیشتر از فرنگی بوده که در دو سه سال اخیر توجه به فرنگی نیز بیشتر شده است.

حسین زادگان از هدایا به مدال اوران خبر داد و عنوان کرد: طبق قولی که داده بودیم به نفرات کسب کننده مدال های طلا، نقره و برنز در بازی های المپیک ۵۰، ۳۰ و ۲۰ سکه طلا اهداء خواهد شد.

استاندار مازندران افزود: برای ورزشکارانی که در رقابت های جهانی کشتی نیز به مدال دست یافتند با همکاری مردم، شورای شهرها و خیرین ورزش دوست جوایزی اهدا خواهد شد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه