اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

میراث اصفهان بر اثر سوءمدیریت ها در حال نابودی است/ استان اصفهان فقط کلان شهر اصفهان نیست و باید محرومیت استان را فریاد زد

میراث اصفهان بر اثر سوءمدیریت ها در حال نابودی است/ استان اصفهان فقط کلان شهر اصفهان نیست و باید محرومیت استان را فریاد زد
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: استان اصفهان میراث ارزشمندی دارد که ده برابر نفت می تواند درآمد داشته باشد، اما این میراث ارزشمند در حال نابود شدن است، فرونشست زمین در حال از بین بردن این میراث است؛ این آثار متعلق به گذشتگان و آیندگان است که در اثر سو مدیریت در حال نابودی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار اصفهان اظهار کرد: هماهنگی کامل استاندار و مجموعه مدیریت جدید استان با علما و حوزه علمیه و با نماینده ولی فقیه در استان لازم است استان اصفهان از قدیم یک استان عالم پرور بوده و اکنون نیز اینگونه است و این هماهنگی باید استمرار داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان عنوان کرد: امیدوارم کارجهادی و تلاش عاقلانه مرتضوی باعث شود که همه در آینده از خدمات ارزنده وی دفاع و از او به عنوان کسی که ‌به دنبال احیاکننده زاینده رود، مبارزه با فساد اداری و برای صنعتگران ارزش ویژه قائل بود، تقدیر کنند.

,

*از رئیس جمهور بابت این انتخاب سپاسگذاریم

, *از رئیس جمهور بابت این انتخاب سپاسگذاریم, *از رئیس جمهور بابت این انتخاب سپاسگذاریم,

وی با بیان اینکه احترام به مردم باید یک شعار عملی باشد، ادامه داد: تشکر می کنم از وزیر کشور که به رای مجمع نمایندگان احترام گذاشته و مرتضوی را به عنوان استاندار انتخاب کرده و در این زمینه تشکر ویژه از رئیس جمهور به خاطر این انتخاب و انتصاب دارم.
این مقام مسئول گفت: از وزیر کشور درخواست میکنم معضل استان اصفهان که آب و زاینده رود است را پیگیری کند؛ اکنون به خاطر بی آبی بیشترین بیکاری را داریم که اگر زاینده رود احیا شود دیگر بیکاری نداریم توانمندی استان اصفهان به قدری است که می تواند چند استان را اداره کند.

,
,

سید ناصر موسوی لارگانی تصریح کرد: با بحران بزرگی روبرو هستیم اتش زیر خاکستری که اگر به داد و فریاد استان نرسید زمانی بیدار می شویم که کار از کار گذشته است.

,

*میراث اصفهان در اثر سوءمدیریت ها در حال نابودی است

, *میراث اصفهان در اثر سوءمدیریت ها در حال نابودی است, *میراث اصفهان در اثر سوءمدیریت ها در حال نابودی است,

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: استان اصفهان میراث ارزشمندی دارد که ده برابر نفت می تواند درآمد داشته باشد، اما این میراث ارزشمند در حال نابود شدن است، فرونشست زمین در حال از بین بردن این میراث است؛ این آثار متعلق به گذشتگان و آیندگان است که در اثر سو مدیریت در حال نابودی است.

,

وی از وزیر درخواست کرد در هیأت دولت بعنوان یک مدافع برای این استان جهانی باشد و خطاب به استاندار جدید گفت: روحیه جوانی خود را قدر بدانید از جسارت و شجاعت که مختص جوانی است بهره ببرید و با تمام توان برای احیای زاینده رود تلاش کنید.

,

موسوی لارگانی اذعان داشت: اگر نتوانیم برای مردم کار کنیم این پست ها ارزشی ندارد این  مردم بودند که مرا به عنوان نماینده به مجلس فرستادند، انتخاب مدیران جسور و کاردان و همچنین عدم توجه به نگاه های حزبی رمز موفقیت خواهد بود.

,

*آماده همکاری کامل با استاندار در عین نظارت ها هستیم

, *آماده همکاری کامل با استاندار در عین نظارت ها هستیم, *آماده همکاری کامل با استاندار در عین نظارت ها هستیم,

نماینده فلاورجان گفت: ما آمادگی کامل را برای همراهی با استاندار برای حل مشکلات اصفهان و همکاری با استاندار جدید داریم، اما نظارت نیز داریم.

,

وی در مورد اینکه گفته می شود در این دوره نمایندگان استان کمتر کار کردند، افزود: نمایندگان این دوره تمام قد در میدان و صحنه هستند.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان خطاب به مرتضوی گفت: استان اصفهان فقط کلان شهر اصفهان نیست و باید محرومیت استان را فریاد زد و ما در خود شهر اصفهان محله های را داریم که در محروم ترین نقاط کشور هم نیست.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: متاسفانه مارک برخورداری به اصفهان چسبانده اند ما بودجه ده استان را تامین می کنیم اما خودمان از بودجه محرومیم و کمترین بودجه را به ما می دهند.

,

وی خطاب به استاندار تصریح کرد: مدیرانی را انتخاب کنید که هدفشان حفظ صندلی و جایگاه نباشد متاسفانه خیلی از مدیران برای ارتقا گرفتن، آمار دروغ می دهند.

,

ناصر موسوی اذعان داشت: در مجلس هشتمهزار و ٣٠٠ میلیارد تومان را طبق ماده ١٨٠ می خواستند تقسیم کنند و تنها ١٣ میلیارد تومان را برای اصفهان در نظر گرفته بودند و گفتند شاخص دارد و شامل حال اصفهان نمی شود.

,

وی با بیان اینکه شاخص آن بهره مندی از  آب و راه روستایی است، گفت: امار داده شده بود که صد در صد آب شرب روستاهای استان اصفهان بهداشتی است که فقط در شهرستان فلاورجان در آن زمان دو پروژه اب رسانی که یکی در پیربکران به ۱۵ روستا و یکی ۱۹ روستای بخش مرکزی بود که این امار فقط در یک شهرستان بود ، ۹۷ درصد راه های روستایی ما را آسفالت بیان کرده بودند در صورتی که چنین چیزی نیست؛ آمار و ارقام اشتباه باعث می شود ما عقب بیفتیم و پیشرفت نکنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه