اخبار داغ

شرکت افشان صنعت آوران نوین؛ ارائه کننده و تولید کننده دستگاه های جت پرینتر یا چاپگر صنعتی

شرکت افشان صنعت آوران نوین؛ ارائه کننده و تولید کننده دستگاه های جت پرینتر یا چاپگر صنعتی
شرکت افشان صنعت آوران نوین یکی از بزرگترین ارائه کننده و تولید کننده دستگاه های جت پرینتر یا چاپگر صنعتی و یا به اصطلاح عام تاریخ زن در سطح کشور می باشد علت این ادعا ارائه انواع تاریخزن ا زقبیل جت پرینترهای صنعتی ثابت و جت پرینترهای دستی و انواع استامپ پرینتر می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شرکت افشان صنعت آوران نوین یکی از بزرگترین ارائه کننده و تولید کننده دستگاه های جت پرینتر یا چاپگر صنعتی و یا به اصطلاح عام تاریخ زن در سطح کشور می باشد علت این ادعا ارائه انواع تاریخزن ا زقبیل جت پرینترهای صنعتی ثابت و جت پرینترهای دستی و انواع استامپ پرینتر می باشد که به ندرت تمامی این نوع تاریخزنها بصورت یکجا در یک شرکت موجود می باشد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

لذا با توجه به اینکه تاریخ زن ها و یا جت پرینتر های شرکت صنعت آوران نوین زیاد می باشد واحد فروش این شرکت بر مبنای نیاز و احتیاج واقعی و مناسب خط تولید مبادرت به معرفی تاریخزن مناسب و فروش آن به تولید کنندگان محترم می نماید.

, لذا با توجه به اینکه تاریخ زن ها و یا جت پرینتر های شرکت صنعت آوران نوین زیاد می باشد واحد فروش این شرکت بر مبنای نیاز و احتیاج واقعی و مناسب خط تولید مبادرت به معرفی تاریخزن مناسب و فروش آن به تولید کنندگان محترم می نماید.,

در اینجا لازم است اشاره ای به جت پرینترهای این شرکت نماییم.

, در اینجا لازم است اشاره ای به جت پرینترهای این شرکت نماییم.,

اولین جت پرینترهای ارائه شده این شرکت از خانواده تاریخ زن یا جت پرینتر بست مارک Best Mark بود که تاریخ زن بسیار صنعتی و مقاوم مناسب انواع خطوط تولیدی از قبیل کارخانه های صنایع غذایی،آرایشی بهداشتی،داروسازی،قطعات خودرو ،صنایع ساختمان ،کارخانه های سیمان،پتروشیمی،قطعات صنعتی ،پروفیل،لوله سازی،سیم و کابل،فرش و موکت،البسه،ماسک،کارخانه های تولیدی مواد ضدعفونی کننده،الکل،کارخانه های تولیدی خوراک دام و طیور،انواع کارخانه های بسته بندی مواد می باشد.

, Best Mark,

دستگاه های چاپگر صنعتی یا جت پرینتر Best Mark یکی از صنعتی ترین جت پرینترهای موجود در بازار ایران می باشد چون دارای بدنه ای کاملا تمام استیل بوده و استاندارد 6000 در آن به خوبی رعایت شده بطوری که تمام قطعات الکترونیک و مدار جوهر رسانی در یک باکس تمام استیل قرار گرفته و از طرفی هد دستگاه که قسمت حساس و مهم دستگاه جت پرینتر نیز می باشد در یک کاور استوانه ای تمام استیل قرار گرفته است لازم به ذکر است هد تاریخزن یا جت پرینتر بست مارک Best Mark متعلق به کمپانی XAAR انگلستان بوده و برد الکترونیک آن نیز مربوط به کمپانی دات جت Dot Jet تایوان می باشد

, Best Mark, Best Mark, XAAR, Dot Jet,

لازم به ذکر است کلیه محصولات کمپانی دات جت Dot jet دارای CE اروپا می باشد که این بیانگر کیفیت بالای قطعات الکترونیک و مکانیک جت پرینترهای Best Mark می باشد

, Dot jet, CE, Best Mark,

در حال حاضر شرکت افشان صنعت آوران نوین دستگاه های تاریخزن یا جت پرینتر Best Mark را در مدل های Best Mark T150 ، Best Mark T180 ، Best Mark 7200 ، Best Mark 7200 Plus را ارائه می نماید.

, Best Mark, Best Mark T150, Best Mark T180 , Best Mark 7200, Best Mark 7200 Plus,

دومین محصولات تاریخ زن یا جت پرینتر شرکت افشان صنعت آوران نوین مربوط به تاریخزن یا جت پرینترهای HP می باشد شرکت افشان صنعت آوران نوین در حال حاضر دو نوع جت پرینتر HP ثابت و صنعتی بنام تاریخ زن DJ1 و تاریخ زن DJ45 متعلق به کمپانی Dot Jet تایوان ارائه می نماید بدون شک جت پرینترهای مذکور از لحاظ کمی و کیفی یکی از بهترین جت پرینترهای HP موفق در سطح دنیا می باشد.

, جت پرینتر , HP, HP, DJ1, DJ45, Dot Jet, HP,

تاریخ زن های DJ1 و DJ45 به لحاظ سرعت چاپ بسیار بالا و زمان خشک شدن جوهر بر روی محصولات کاملا مناسب برای خطوط تولیدی با سرعت بالا می باشد.در حال حاضر تاریخ زن HP یا جت پرینتر HP به علت توانایی چاپ با سرعت بالا جایگزین جت پرینتر یا چاپگرهای صنعتی CIJ شده است چرا که قیمت اولیه دستگاه جت پرینتر HP در مقایسه با جت پرینترهای CIJ بسیار پایین تر بوده و از طرفی هزینه های نگهداری و سرویس این نوع تاریخ زن ها هم بسیار پایین تر از تاریخزن CIJ می باشد .

, DJ1, DJ45, HP, HP, CIJ, HP, CIJ, CIJ,

کارتریج جوهر جت پرینتر HP طوری ساخته شده است که هد دستگاه بر روی آن متصل شده است و این مورد یک مزیت برای این نوع تاریخ زن ها می باشد چون زمانی که کارتریج جوهر تعویض می گردد عملا هد دستگاه نیز تعویض می گردد و این موجب می شود همیشه که این نوع جت پرینترها نیاز به سرویس و تعمیرات دوره ای نداشته باشند.

, HP,

سومین محصولات تاریخزن و یا جت پرینتر شرکت صنعت آوران نوین مربوط به تاریخ زن دستی و یا جت پرینرت دستی می باشد این نوع تاریخزن دستی معمولا برای تیراژهای تولیدی پایین و یا محصولاتی که قابلیت حرکت توسط نوار نقاله یا کانوایر را نداشته باشند استفاده می گردد.

, تاریخزن دستی,

تاریخ زن دستی B2 و یا جت پرینتر دستی B2 از طرف شرکت افشان صنعت آوران نوین جدیدا در بازار ایران و خاورمیانه ارائه می گردد.

, B2, B2,

تاریخ زن دستی B2 و یا جت پرینتر دستی متعلق به کمپانی Bentsai بوده که دارای CE اروپا می باشد.

, B2, Bentsai, CE,

جت پرینتر دستی B2 به علت کیفیت بسیار بالا و امکانات زیاد و به روز به علت قیمت بسیار مناسب یکی از پرطرفدارترین تاریخ زن دستی و یا جت پرینتر دستی در سطح بازار ایران می باشد .

, B2,

تاریخ زن دستی B2 و یا جت پرینتر دستی B2 مجهز به یک صفحه لمسی رنگی بزرگ بوده که به وسیله آن می توان هر نوع پیغام با هر زبانی به دستگاه منتقل کرد لذا این دستگاه جت پرینتر دستی یا تاریخ زن دستی کاملا مستقل بوده و برای پیغام نویسی نیازی به دستگاه های جانبی از قبیل لب تاپ ،کامپیوتر و فلس نمی باشد دستگاه جت پرینتر دستیB2 یا تاریخ زن B2 ثابت را نیز داردو

, B2, B2, B2, B2,

چهارمین محصولات تاریخزن  یا جت پرینتر شرکت افشان صنعت آوران نوین مربوط به تاریخزن دستی یا جت پرینتر دستی می باشد که اصطلاحا به آن استامپ پرینتر نیز می گویند.

,

این نوع تاریخزن دستی یا جت پرینتر دستی بر خلاف سایر تاریخزن های دستی برای چاپ زدن بر روی محصولات نیازی به حرکت دست از راست به چپ و یا از چپ به راست نمی باشد بلکه کافی است آن را روی نقطه دلخواه و مورد نظر بر روی محصول گذاشته و با فشردن یک دکمه دستگاه بصورت اتوماتیک بر روی نقطه مورد نظر چاپ می زند.

,

دقت عمل این نوع جت پرینترهای دستی در مقایسه با سایر تاریخزن های دستی یا جت پرینترهای دستی دیگر بسیار بالاتر بوده و چاپ زدن توسط این نوع جت پرینترهای دستی در مقایسه با سایر تاریخزن های دستی نیز راحت تر می باشد.

,

شرکت افشان صنعت آوران نوین در حال حاضر چهارنوع استامپ پرینتر یا جت پرینتر دستی بنام رینر Reiner متعلق به کمپانی رینر Reiner آلمان در بازار ایران ارائه نموده است که عبارتند از جت پرینترهای دستی یا تاریخزن دستی رینر مدل 970 – جت پرینتر دستی یا تاریخ زن دستی رینر مدل 790 ،جت پرینتر دستی یا تاریخزن دستی 940،جت پرینتر دستی یا تاریخ زن دستی 798
هریک از پرینترهای دستی مذکور از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری قابلیت های مربوط به خود را داشته که بر مبنای نیاز خریدار ارائه می گردد.

, Reiner, Reiner,
,

پنجمین محصولات یا تاریخ زن یا جت پرینتر شرکت افشان صنعت آوران نیون مربوط به تاریخ زن دستیلیزری یا جت پرینتر لیزری می باشد که اخیرا از طریق این شرکت به بازار ارائه گردیده است .

, تاریخ زن,

جت پرینتر لیزری دستی Meen Jet اولین جت پرینتر لیزری دستی می باشد

, جت پرینتر لیزری دستی Meen Jet اولین جت پرینتر لیزری دستی می باشد, Meen Jet,

, , ,

که توسط شرکت افشان صنعت آوران نوین به بازار ایران ارائه گردیده است این تاریخ زن دستی برخلاف سایر تاریخزن های دستی جهت چاپ نیازی به جوهر نداشته و هرگونه چاپ را توسط تشعشع لیزر صورت می  دهد. در این نوع جت پرینتر دستی در واقع یک لایه نازک از سطح محصول سوزانده می شود و متن مورد دلخواه و یا شکل و آرم مورد نظر بر روی سطح محصول حکاکی می گردد.

,

این امر باعث می گردد درج نوشته مربوط بر روی محصول به هیچ عنوان قابل پاک شدن توسط قوی ترین حلال ها نبوده و از این نوع جت پرینتر جهت چاپ با ماندگاری بسیار طولانی استفاده می گردد.

,

از طرف دیگر در این نوع تاریخزن هیچ گونه هزینه های جانبی از قبیل هزینه جوهر،هزینه کارتریج  جوهر،هزینه حلال،هزینه اسپری،هزینه های تعویض فیلتر جوهر و هزینه های تعویض هد و غیره وجود ندارد .

, تاریخزن,

شرکت افشان صنعت آوران نوین همیشه با هدف جلب رضایت کامل مشتری سعی در ارائه بهترین جت پرینتر و یا تاریخزن های صنعتی با قیمت بسیار مناسب نموده است و از طرفی یکی از اهداف بسیار مهم این شرکت خدمات پس از فروش و پشتیبانی قوی در خصوص دستگاه های جت پرینتر Best Mark بست مارک تاریخ زن و یا جت پرینتر ساون Sauven،جت پرینتر و یا تاریخزن Reiner رینر،تاریخ زن و یا جت پرینتر DJ1 و جت پرینتر دستی B2 و تاریخ زن دستی لیزری و یا جت پرینتر دستی لیزری MEEN JET می باشد.

, Best Mark, Sauven, Reiner, DJ1, B2, MEEN JET,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه