اخبار داغ

وزیر کشور:

ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم و فشار دشمنان، بی‌نظیر و بُهت‌آور است

ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم و فشار دشمنان، بی‌نظیر و بُهت‌آور است
وزیر کشور گفت: ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم و فشار دشمنان، بی‌نظیر و بهت‌آور بوده و برای ذهن‌های عادی، قابل تحلیل نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار احمد وحیدی شامگاه دوشنبه (19 مهر) در آئین تکریم و معارفه استاندار زنجان اظهار داشت: هر کدام از شهدا و بزرگانی که از بین ما می‌روند در واقع زمینه ظهور را فراهم می‌کنند چون این رفتن‌ها و شهادت‌ها و نام‌آوری‌هایی که در عرصه عزت دینی صورت می‌گیرد، زمینه‌سازان ظهور هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت هدایت‌های رهبر عظیم‌الشان انقلاب حرکت می‌کند و در فضای امام زمانی تنفس می‌کنیم، خاطرنشان کرد: تلاش‌های زیادی صورت می‌گیرد تا ما را با توطئه‌ها و حنگ‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای مشغول کرده و از مسیر اعلی منحرف کنند اما ملت ایران نشان داد که در مسیر خودش مستحکم است و ظهور را با تمام وجودش می‌طلبد و در این راه، استوار است و شهید می‌دهد.

,

وحیدی افزود: ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم و فشار دشمنان، بی‌نظیر و بهت‌آور بوده و برای ذهن‌های عادی، قابل تحلیل نیست.

,

وزیر کشور با اشاره به جنگ سخت اقتصادی علیه ملت ایران گفت: همه عالم، یک بار دیگر در کنار هم ایستاده‌اند تا ملت ایران را در جبهه دیگری به نام اقتصاد به زانو درآورد چرا که دشمن در جبهه جنگ و امنیت شکست خورده و تصورشان این است که در جبهه اقتصاد می‌توانند ملت ایران را به زانو درآورند اما تمام فشارها و تلاش‌های آن‌ها ناموفق بوده است.

,

وی اظهار داشت: مردم در انتخابات اخیر تصمیم گرفتند به کسی رای دهند و فردی را انتخاب کنند که حرفش این بود که ما هیچ احتیاج و نیازی به غرب نداریم و خودمان با عنایت الهی، توجه مسئولین و اراده‌های مستحکم ملت، راه خود را به جلو می‌بریم.

,

وحیدی با بیان اینکه این حرکت، نقطه عطف بسیار مهمی بوده و به حساب دیگر، شیب تند حرکت ملت ایران به بالا است، خاطرنشان کرد: ایستادگی ملت ایران نشان داد که جنگ فیزیکی، جنگ نرم و همچنین جنگ روانی دشمن نتوانست ترس در دل ملت ایران ایجاد کند و ملت، تصمیم خود را گرفت و یک بار دیگر نشان داد که به تحقق شعارهای انقلاب و ارزش‌های عظیم مکتب الهی، عازم است.

,

وی با تاکید بر اینکه این تصمیم و عزم برای همگان به‌ویژه کسانی که در جایگاه مسئولیت قرار دارند، مسئولیتی بس سنگین است، تصریح کرد: مسئولین باید خواست ملت را در عمل، تحقق عینی ببخشند.

,

وحیدی با بیان اینکه ملت گفت که با شعار اصیل انقلاب و حفظ ارزش‌ها به جنگ با توطئه‌های مختلف به‌ویژه اقتصادی می‌رویم و پیروز هستیم، افزود: حالا ما باید بگوییم ما هستیم و این ملت که باید به پیروزی برسیم.

,

وزیر کشور گفت: شاید این جنگ اقتصادی، یکی از گردنه‌های نهایی است که اگر از این گردنه بگذریم در اوج قله قدرت، قرار می‌گیریم و دشمن به کلی از تسلیم ملت و نظام اسلامی ایران، ناامید می‌شود.

,

وی اظهار داشت: امروز جنگ اقتصادی از میانه راه، فراتر رفته و به نزدیکی قله رسیده و محکوم به پیروزی هستیم و این گردنه‌ها به معنای مسیر ظهور است و امروز در آن نقطه قرار داریم.

,

وحیدی با بیان اینکه دولت سیزدهم به اراده الهی، توجه معصومین(ع) و خواست ملت شهیدپرور در جایگاه خدمتگزاری به مردم قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: حالا باید نشان دهیم که ما می‌توانیم به دشمن خبیث و ستمگر پیروز شویم.

,

وی با بیان اینکه این مفهوم و اراده باید در تک‌تک جغرافیای مقدس تجلی پیدا کند، افزود: در استان زنجان با افتخارات بلند و و ارزش‌های پرطمطراقی که بر استان، حاکم بوده و حاکم است، لقب بسیار ارزشمند پایتخت شور و شعور حسینی را به خود گرفته که لقب درستی است.

,

وزیر کشور گفت: شور و شعور حسینی یعنی پیروزی بر دشمن، آزادگی، سرافرازی، هیچ مشکلی را مشکل ندانستن و موانع را از سر راه برداشتن و با قدرت به نقطه هدف رسیدن است.

,

وی با بیان اینکه تعداد شهدا فقط یک عدد نیستند بلکه جریان بزرگ هستند، ابراز کرد: نبابراین امروز یک تکریم و معارفه ساده نداریم بلکه توجه به شرایط خاص کشور و دنیا و توجه به میثاقی است که بسته‌ایم و لقبی که برای خودمان پذیرفته‌ایم که بسیار مسئولیت‌آور است.

,

وزیر کشور با بیان اینکه استان زنجان از ظرفیت‌های زیادی بهره‌مند است، گفت: اولین ظرفیت استان زنجان، ظرفیت بسیار بزرگ و ارزشمند معنوی است و علاوه بر آن ظرفیت‌های انسانی و طبیعی زیادی دارد و استان زنجان می‌تواند تصمیم بگیرد که در یک سلسله مسائل مانند کاهش آسیب‌های اجتماعی، اقتصاد دانش‌بنیان، اقتصاد دیجیتال و.... الگو باشد.

,

وی اظهار داشت: شاید در ابتدا کوچک به نظر آیند اما اگر تمام این ظرفیت‌ها در کنار هم جمع شوند، اتفاقات و ارزش‌های بزرگی از دل آن‌ها آفریده می‌شودکه این‌ها در دولت سیزدهم باید محقق شوند.

,

وحیدی تصریح کرد: کارهای بزرگی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور انجام شده که قابل مقایسه با قبل از آن نیست و امروز ما به‌رغم خواسته دشمن در نقطه جهش و پرش قرار داریم.

,

وزیر کشور بیان کرد: دولت اسلامی یعنی مرحله سوم انقلاب از 5 گام که رهبر معظم انقلاب فرمودند که نمونه آن را در استان زنجان می‌خواهیم پیاده کنیم.

,

وی افزود: رشوه و فساد در دولت اسلامی نیست و در برابر آن همدلی و همراهی است و هر مسئولی خود را خادم مردم می‌داند و ارزش خود را در خدمتگزاری به مردم می‌داند و نیت‌ها در دولت اسلامی، الهی است و تنبلی وجود ندارد و کار و تلاش است.

,

وحیدی ادامه داد: بهره‌وری در دولت اسلامی بالا است، منایع طبیعی در ان ضایع نمی‌شود و به بهترین وجه استفاده می‌شود، اسراف و تبعیض وجود ندارد و ارزش‌ها حرف اول را می‌زند.

,

وی تصریح کرد: اگر دولت اسلامی شکل بگیرد به تعبیر رهبر معظم انقلاب، جامعه اسلامی آماده است که شکل کامل و تمام‌عیار خود را پیدا کند و گام بعدی، تحقق تمدن اسلامی است.

,

وزیر کشور با بیان اینکه باید با گام‌های بلندتری حرکت کنیم تا تحقق تمدن اسلامی بر روی زمین شکل بگیرد که مقدمات زمینه‌ساز ظهور می‌شود، اظهار داشت: در این آرمان‌ها آرامش، آسایش، رفاه، وفاق ملی و اجتماعی وجود دارد و استاندار، نقطه کانونی است که باید تحقق این تلاش را با میدان‌داری میان تمام دستگاه‌های دولتی، ارتباط صمیمانه با مردم و پیش‌بینی الگوهای حکمرانی، تحقق بخشد.

,

به گزارش موج رسا؛ در این آئین ضمن قدردانی از زحمات فتح‌اله حقیقی استاندار سابق زنجان، محسن افشارچی به عنوان استاندار جدید زنجان معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه