اخبار داغ

بلاتکلیفی والدین در محروم‌ترین منطقه آموزش و پرورش؛

حسرت دانش آموزان مهرشهر برای بازسازی یک مدرسه در اخترآباد ۳ ساله شد

حسرت دانش آموزان مهرشهر برای بازسازی یک مدرسه در اخترآباد ۳ ساله شد
مدرسه ها بازگشایی شدند اما قول مسئولین برای بهره برداری از آموزشگاه حبیب بن مظاهر مهرشهر هنوز عملیاتی نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدرسه ها بازگشایی شدند اما قول مسئولین برای بهره برداری از آموزشگاه حبیب بن مظاهر مهرشهر هنوز عملیاتی نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
یک دانش آموز ساکن مهرشهر به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ زمانی که پیش دبستانی بودم سقف مدرسه چکه می کرد و ما را به آموزشگاه دیگری انتقال دادند.
,
 
,
این دختر بچه ادامه می دهد؛ به ما اعلام کردند یک ساله بازسازی را به اتمام می رسانند اما ما متحمل هزینه سرویس برای ورود به مدرسه شده ایم.
,
 
,
مادر یکی از دانش آموزان به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ اگر دخترانمان را مدرسه دیگری بفرستیم راه آنها دور می شود و در دوراهی گیر کرده ایم.
,
 
,
مراد مالمیر رئیس ناحیه ۴ آموزش و پرورش کرج به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ مدرسه و ساختمان آموزشگاه مذکور ۹۸ درصد آماده است.
,
 
,
وی ادامه داد؛ تجهیزات وارد مدرسه شده است اما حیاط مدرسه آسفالت نشده و دیوار مرمت نشده است، در واقع آموزشگاه حبیب بن مظاهر با مشکل مواجه است.
,
 
,
مالمیر اظهار داشت: آمادگی لازم برای رسیدگی به این مدرسه توسط نوسازی ایجاد نشده و همچنان دانش آموزان ناحیه ۴ برای تحصیل بلاتکلیف هستند.
,
 
,
و اما کارگر مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس البرز هم به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ تحویل پروژه از راه و شهرسازی به نوسازی باید انجام شود.
,
 
,
اگر چه به گفته وی متاسفانه اقدامات مذکور با زمان زیادی همراه شد اما معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی نظر دیگری دارد.
,
 
,
صفایی فر در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: با در نظر گرفتن مشکلات موجود، پیمانکار پروژه در مدت زمان ۲۰ روز موظف بود کار را انجام بدهد، در واقع تعهد خود را انجام داده ایم.
,
 
,
و اما تخریب و بازسازی این مدرسه از سال ۱۳۹۷ با هزینه ای بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال از محل تبصره ۱۸ آغاز شد اما کماکان نیازمند تعامل بین دستگاه ها است.
,
 
,
سرعت بخشی در ساخت مدارسی چون حبیب بن مظاهر در ناحیه ۴ کرج می تواند از تراکم بالای ۴۰ دانش آموز در هر کلاس و در دو شیفت جلوگیری کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه