اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی:

برکات سفر رهبری با عملیاتی کردن مطالباتشان کامل می شود

برکات سفر رهبری با عملیاتی کردن مطالباتشان کامل می شود
حجت الاسلام رضا نوری گفت: مقام معظم رهبری در سفر به استان مطالباتی از ما داشتند که با عملیاتی کردن این مطالبات برکات سفر رهبری به استان خراسان شمالی کامل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی ضمن گرامیداشت سفر با برکت مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی گفت: مقام معظم رهبری فردی حکیم، دیندار، عارف، سیاستمداری باهوش می باشد که نمونه آن در دنیا پیدا نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک،,

وی افزود: وزیر اسبق وزارت خارجه آمریکا می‌گوید گاهی ده‌ها برنامه‌ریز و متخصص، با برنامه ریزی علیه ملت ایران و انقلاب و با خیال راحت به امید از پا در آمدن انقلاب تلاش می کنند، اما رهبر ایران با یک سخنرانی یک ساعته تمام آن برنامه‌ریزی‌ ها را نقش بر آب می‌کند. در جایی دیگر سید حسن نصرالله می گوید ما دچار ناامیدی شده بودیم اما امام خامنه ای به ما گفت که شما عنقریب پیروز می شوید و یک قدرت در منطقه پیدا می کنید.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مقام معظم رهبری مردم این منطقه را غیور، دیندار، مرزبان، شجاع، زنده و با نشاط عنوان کردند، همچنین فرمودند در این استان خانواده هایی حضور دارند که 2 یا 3فرزند شهید تقدیم انقلاب کردند.

,

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی مطالباتی داشتند که به برخی از این مطالبات خوب توجه نشده است، تاکید کرد: اولین مساله تحدید نسل و ترویج فرزند کمتر در خانواده ها بود که متاسفانه تبدیل به یک گفتمان شد و در جامع رواج پیدا کرد در حالی که یکی از عوامل پیشرفت کشورها جوان های آن کشور هستند.

,

این مقام مسئول افزود: دومین مطالبه مقام معظم رهبری سبک زندگی اسلامی بود که باز هم کوتاهی کردیم و برخی از زندگی ها لیبرالیست شدند. همچنین اصلاح الگوی مصرف از دیگر مطالبات ایشان بودند؛ ما کشوری هستیم که میزان مصرف بالایی را در دنیا به خود اختصاص دادیم. 

,

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: سفر مقام معظم رهبری در این استان برکات زیادی داشته است؛ تمامیت و کامل شدن این برکات با عملیاتی کردن مطالباتش توسط ما محقق می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه