اخبار داغ

روایتی از یک کار خوب؛

بزرگراه شرقی مهرشهر مردم را از شر ترافیک ارم خلاص کرد/ ختم پروژه با اتصال به فرودگاه بین المللی پیام

بزرگراه شرقی مهرشهر مردم را از شر ترافیک ارم خلاص کرد/ ختم پروژه با اتصال به فرودگاه بین المللی پیام
ادامه بزرگراه یادگار امام کرج به سمت مهرشهر شامل مسافتی به طول یک هزار و ۳۰۰ متر است که در تقاطع بلوار دانش با اتصال همسطح به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، همین چند روز پیش بود که انتظار مردم به سر رسید و فاز اول بزرگراه شرقی مهرشهر با حضور مسئولین به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
یک راننده تاکسی که همواره از این مسیر عبور می کند در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: یک ساعت و نیم بضا در ترافیک می ماندیم اما این مسیر مشکل گشا شد.
,
 
,
وی ادامه می دهد؛ برای برگشت هم باید وارد بلوار ارم می شدیم و ترافیک روزانه ما را به دردسر انداخته بود اما به واسطه کوتاهی مسیر قدردان هستیم.
,
 
,
و اما این بزرگراه در ادامه بزرگراه یادگار امام ساخته شد، پروژه آن از سال ۹۸ آغاز به کار کرد و شمال شهر کرج را به فرودگاه بین المللی پیام در جنوب کرج متصل می کند.
,
 
,
خرسندی رئیس اداره بزرگراه های شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ پروژه شامل یک پل تقاطع راه آهن است که به صورت روگذر اجرا شده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه طول روگذر ۷۵۰ متر و عرض آن ۳۰ متر است، ادامه داد؛ این روگذر ۳ لاین رفت و برگشت، رفوژ میانی و پیاه رو دارد.
,
 
,
به گفته خرسندی ادامه بزرگراه یادگار امام پس از پل، شامل مسافتی به طول یک هزار و ۳۰۰ متر است که در تقاطع بلوار دانش با اتصال همسطح به پایان رسید.
,
 
,
مصطفی سعیدی سیرایی شهردار کرج هم در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: اولویت این دوره از مدریت شهری تکمیل پروژه های نیمه تمام شهر است.
,
 
,
وی ادامه داد؛ اولویت نخست کنار گذر شرقی مهرشهر بود و تا پایان این دوره از مدیریت شهری این پروژه به فرودگاه بین المللی پیام خواهد رسید.
,
 
,
و اما فاز اول این طرح با هزینه ای بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید تا دغدغه آمد و شد شهروندان در این مسیر به حداقل برسد.
,
 
,
تا کنون در این پروژه ۱۱ هزار تن آسفالت استفاده شده است، همچنین علاوه بر ۱۰۰ هزار متر خاک برداری، ۵۰ هزار مترمکعب بتن ‌ریزی و پنج هزار متر جدول‌گذاری هم انجام شد.
,
 
,
فازهای بعدی این طرح از ۳ راه دانش تا خیابان شهید مسیح پاکدل و در نهایت تا فرودگاه بین المللی پیام خواهد بود که نقش بسزایی در دسترسی به این منطقه ویژه اقتصادی دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,

 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه