اخبار داغ

۲۰ مهر به صورت آنلاین؛

برگزیدگان سیزدهمین «سوگواره هنر عاشورایی» معرفی می‌شوند

برگزیدگان سیزدهمین «سوگواره هنر عاشورایی» معرفی می‌شوند
مراسم معرفی خالقان آثار برتر «سیزدهمین دوره سوگواره هنر عاشورایی» به صورت آنلاین پخش می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با برگزاری آئین معرفی برگزیدگان «سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی» شامگاه سه‌شنبه ۲۰ مهرماه، نفرات برتر این رویداد هنری و فرهنگی معرفی می‌شوند، این مراسم قرار است به صورت آنلاین از صفحه مجازی مؤسسه «سپهر سوره هنر» و «حوزه هنری» پخش شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مراسم اختتامیه این رویداد هنری و فرهنگی، در دوره‌های گذشته با حضور هنرمندان و علاقه مندان هنرهای تجسمی برگزار می‌شد اما امسال به دلیل شرایط خاص کرونایی، مراسم به صورت غیرحضوری برگزار و تنها پیام تصویری هنرمندان برگزیده پخش می‌شود.

,

برای تماشای آنلاین این مراسم که از ساعت ۲۰ سه شنبه بیستم مهرماه آغاز می‌شود، می‌توانید به مؤسسه «سپهر سوره هنر» [email protected] و یا [email protected] مراجعه کنید.

, [email protected], [email protected],

برترین‌ها از بین ۲۰۰۰ اثر «سوگواره هنر عاشورایی»، باسابقه‌ترین رویداد فرهنگی و هنری کشوری در عرصه هنرهای تجسمی است که هر ساله از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی با موضوع حماسه بزرگ عاشورا برگزار می شود و امسال سیزدهمین دوره آن در حال برگزاری است.

,

آثار برگزیده این دوره، در ۴ بخش تصویرسازی، نقاشی خط، پوستر و عکس از میان ۲۰۰۰ اثر خلق شده توسط هنرمندان عرصه تجسمی و عکاسی و بعد از داوری آثار توسط ۱۲ نفر از اساتید کشور انتخاب شده‌اند.

,

نخستین دوره «داوری مردمی» از ویژگی‌های سیزدهمین دوره سوگواره هنر عاشورایی، اعطای جایزه اثر برتر «داوری مردمی» است که به خالقان آثاری که در رأی دهی بازدیدکنندگان آثار، بیشترین رأی را کسب کرده‌اند، هدیه می‌شود.

,

«داوری مردمی» تا پنجم آبان ماه ادامه داشته و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی Hozehonari.ir/ashoora علاوه بر بازدید آثار، به آثار برتر رأی بدهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه