اخبار داغ

رئیس پلیس راهور البرز مطرح کرد؛

مضرس شدن جاده چالوس تصادفات را ۷۰ درصد کاهش داد/ نظارت ۸ تیم نامحسوس پلیس بر لایی کشی خودرو در آزادراه ها

مضرس شدن جاده چالوس تصادفات را ۷۰ درصد کاهش داد/ نظارت ۸ تیم نامحسوس پلیس بر لایی کشی خودرو در آزادراه ها
سرهنگ رضا گودرزی گفت: در زمان بارش باران به واسطه افزایش اصطحکاک جاده پایداری خودرو روی آسفالت افزایش پیدا می کند در نتیجه تصادفات در چالوس به واسطه مضرس شدن محور کاهش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس پلیس راه البرز به مناسبت هفته ناجا در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: تردد خودروها در ۶ ماهه ابتدای سال ۱۴۴ نسبت به سال گذشته با افزایش همراه بود اما نسبت به سال های عادی کاهش تردد را داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سرهنگ رضا گودرزی با اشاره به اینکه تصادفات ۱ درصد نسبت به ۶ ماهه ابتدای سال قبل افزایش پیدا کرده است، افزود: از ۱۵ سال گذشته تا کنون هوشمند شدن فعالیت های پلیس در دستور کار قرار گرفته است.
,
 
,
وی به استقرار دوربین های ثبت سرعت و میانگین متوسط سرعت در آزادراه ها اشاره کرد و اظهار داشت: در جاده چالوس به واسطه شدت تصادفات رخ به رخ دوریین های کنترل سبقت نصب شده است و راهداری البرز در این زمینه خوب عمل کرده است.
,
 
,
سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه ۱۱ ایستگاه در آزادراه های استان البرز مستقر شده اند، تصریح کرد: این ایستگاه ها برای راننده های قانون گریز بازدارنده است اما خودروهای دارای تخلفات حادثه ساز به پارکینگ منتقل می شوند.
,
 
,
وی اعتبارات را برای مرتفع شدن نقاط حادثه خیز البرز پاسخگو ندانست و تصریح کرد: در ۳ سال گذشته راه های آزادراهی افتتاح شده اعم از تهران – شمال، غدیر و جاده جدید طالقان ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
,
 
,
سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه به واسطه مضرس شدن جاده چالوس، ۷۰ درصد تصادفات کاهش پیدا کرده است، خاطر نشان داشت: در زمان بارش باران به واسطه افزایش اصطحکاک جاده پایداری خودرو روی آسفالت افزایش پیدا می کند.
,
 
,
رئیس پلیس راه البرز در خاتمه گفت: آمار واژگونی خودرو در لاین شمالی آزادراه کرج – قزوین بالا بود اما پس از بهسازی آمار تصادفات به حداقل رسید، این رویه در لاین جنوبی آزادراه دنبال می شود، ۷۰ درصد دوربین ها در آزادراه ها فعال است و به واسطه لایی کشی خودروها ۸ تیم نامحسوس داریم.  
,
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه