اخبار داغ

واکاوی مشکلات عظیم ترین واحد تولیدی استان اردبیل:

پارادوکس تعویق۳ماهه حقوق کارگران و جذب نیرو در سبلان پارچه/ مشکل بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه چیست؟

پارادوکس تعویق۳ماهه حقوق کارگران و جذب نیرو در سبلان پارچه/ مشکل بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه چیست؟
در شرایطی که تعویق ۳ ماهه حقوق کارگران در بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه به ثبت رسیده است ، اما مدیریت این واحد تولیدی به دنبال جذب نیروهای کار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، سبلان پارچه اردبیل به عنوان بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه شناخته می‌شود که  تولیدات پوشاک زنجیره‌ای و  چرخه کامل تبدیل پنبه به نخ و نخ به انواع منسوجات و پارچه‌ها را دارد.
سبلان پارچه بیش از 50 بخش مختلف  دارد که تمامی نیازها برای تولید پوشاک را دربر می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,
,

سال ۱۳۷۱ با احداث گروه نساجی سبلان پارچه موافقت شد و این مجموعه فعالیت خود را بصورت گسترده آغاز کرد اما پس از مدتی با مشکلاتی رو به رو شد.

,

 بعد از سفر رئیس سابق قوه قضاییه به استان اردبیل و پیگیری رئیس کل دادگستری استان کارخانه سبلان پارچه اردبیل بعد از ۱۴ سال تحویل صاحب اصلی شد و چرخه تولید کارخانه به راه افتاد.

,

نیروی کار سبلان پارچه به 6 هزار نفر خواهد رسید

, نیروی کار سبلان پارچه به 6 هزار نفر خواهد رسید,

انور حجازی نیا  یک تیرماه سال جاری  در گفتگو با خبرنگارسبلان ما ، اظهار داشت: گروه کارنجات سبلان پارچه تنها کارخانه کمپلکس از پنه تا پوشاک با استاندار های دبلیو تی  است ،در  ۵۰روزه اورهال شده و ظرفیتی در حدود ۸۰ درصد پر  و بارگذاری شده است بطوری که  محصولات کارخانه بیش از ۶ ماه پیش فروش شده است.

, سبلان ما,

مدیر عامل کارخانه سبلان پارچه گفت: نیروی فعال در این کارخانه قبل از عید حدود ۷۵۰ نفر بود که هم اکنون  ۱۴۰۰ نیرو مشغول کار هستند  و تا پایان امسال به 6 هزار نفر خواهد رسید که این امر بواسطه همت آیت الله رئیسی است.

,

کارگران سبلان پارچه  ۳ ماه محروم از حقوق

, کارگران سبلان پارچه  ۳ ماه محروم از حقوق,

در حالی که انتظارات از سبلان پارچه، رقابت با برندهای جهانی پوشاک است اما شنیده ها حاکی از آن کارگران این کارخانه نساجی بزرگ سه ماه حقوق خود را نگرفته اند.

,

گلایه ها کارکنان این کارخانه عظیم تولیدی خبر از عدم پرداخت حقوق و بیمه آنها در سه ماه گذشته خبر می دهند و پیام ها بسیاری به سبلان ما در این رابطه ارسال شده است.

,

جذب نیروی کار در سبلان در حالی ادامه دارد که کارگران این واحد تولیدی هنوز از گرفتن حقوق ۳ ماه گذشته خود محروم مانده اند البته این موضوع در حالی است که مالک کارخانه پیش از این خبر پیش فروش 6 ماهه  محصولات خود خبر داده بود.

,
, ,
, ,

,

, ,

مشکلی در چرخه تولید سبلان پارچه نداریم

, مشکلی در چرخه تولید سبلان پارچه نداریم,

رامین صادقی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما در رابطه به تعویق حقوق کارگران سبلان پارچه اظهار داشت: با توجه به بررسی های میدانی و بازدید هایی که از این مجموعه تولیدی داشتیم مشکلی در چرخه تولید  وجود ندارد.

,

رئیس سازمان صمت استان اردبیل با بیان اینکه برای حل حقوق معوقه کارگران در حال رایزنی هستیم گفت: در ستاد تسهیل و شورای تامین استان مشکلات مالی این واحد تولیدی طی مصوبه ای احصا شده است و برای حل مسائل پیش آمده نیز تلاش می کنیم.

,

 

,

مشکلات بانکی گریبانگیر سبلان پارچه/تنها ۲۰ درصد حقوق کارگران معوق مانده است

, مشکلات بانکی گریبانگیر سبلان پارچه/تنها ۲۰ درصد حقوق کارگران معوق مانده است,

مدیرعامل کارخانه سبلان پارچه به خبرنگار سبلان ما گفت: تنها ۲۰ درصد حقوق پرسنل معوق ماه گذشته پرداخت نشده و مابقی حق حقوق پرسنل در ماههای گذشته بصورت کامل واریز شده است.

,

انور حجازی نیا با اشاره به اینکه قرار گرفتن در بلک لیست و عدم همراهی بانک تجارت شرایط را سخت تر از گذشته کرده است، گفت: این مشکلات باعث می شود تا حساب جاری نداشته باشیم و  نتوانیم خریدها و ضمانت ها را در زمان مناسب انجام دهیم و به معنای واقعی کلمه در سیستم بانکی فلج  شده‌ا‌یم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه