اخبار داغ

وزیر ارشاد:

تخصیص ارز شده اما کاغذ مورد نظر وارد نشده است

تخصیص ارز شده اما کاغذ مورد نظر وارد نشده است
محمد مهدی اسماعیلی گفت: در تلاشیم با همکاری قوه قضائیه ماجرای پرونده تخلف واردات کاغذ به نتیجه برسد، چون تخصیص ارز شده اما کاغذ مورد نظر وارد نشده است، که این باید رفع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مراسم تودیع و معارفه معاونت امور مطبوعاتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما درگیر یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای هستیم و در دولت مردمی همه توان خود را در جهت بازآرایی این حوزه به کار خواهد برد و در تلاشیم از وضعیت پدآفندی به آفندی تغییر موضع داده و همه توان خود را در جهت آرایش علیه این جنگ به کار خواهیم برد. هدف‌مان گسترش و تقویت رسانه‌های بومی و محلی است که با چند طرح در آینده به یک ساختار اصلی در این زمینه خواهیم رسید که در جلسات اخیر در مورد جزئیاتش صحبت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اسماعیلی در ادامه افزود: ما بشدت پیگیر رسیدن به یک رسانه نوین در گام دوم انقلاب هستیم که در تمام حوزه‌های ملی و بین الملل نقش اساسی را ایفا کرده و بتواند در این تهاجم عظیم مقتدر حاضر شود. نکته مهم اینکه ما درگیر مسائلی در بخش رسانه‌های مکتوب هستیم و با توجه به پدیدار شدن و گسترش رسانه‌های نوین و فضای مجازی، این حوزه به چالش خورده که در مسیر پیش رو این چالش باید حل شود.

,

وزیر ارشاد درخصوص ماجرای گرانی کاغذ و نگرانی اهالی فرهنگ در این خصوص توضیح داد: بحث گرانی کاغذ و موانع تولید و واردات آن موضوع مهمی است که اصحاب رسانه را نگران کرده است که در تلاشیم با همکاری قوه قضائیه در ماجرای واردات کاغذ پرونده یک تخلف به نتیجه برسد، چون تخصیص ارز شده اما کاغذ مورد نظر وارد نشده است، که این باید رفع شود. در بخش تخصیص ارز هم با رئیس جدید بانک مرکزی جلسه‌ای داشتیم و به نتایج خوبی در این زمینه رسیدیم. در بحث خودکفایی برای تولید کاغذ هم در تلاشیم با همکاری چند وزارتخانه این امر مهم محقق شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه