اخبار داغ

کارشناس هواشناسی استان کرمان مطرح کرد؛

پایداری هوای سرد تا پایان هفته در سطح استان/ لزوم توجه کشاورزان و باغداران به توصیه ها

پایداری هوای سرد تا پایان هفته در سطح استان/ لزوم توجه کشاورزان و باغداران به توصیه ها
مریم سلاجقه گفت: افزایش ابر و وزش باد را در برخی از ساعات شاهد خواهیم بود و همچنین پایداری هوای سرد تا روزهای پایانی در سطح استان پیش بینی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم سلاجقه در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص شرایط آب و هوای استان تا پایان هفته گفت: امروز در مناطق شرقی وزش باد به همراه گرد و خاک را شاهد خواهیم بود و از فردا تا روز جمعه از سرعت وزش باد در این مناطق کاسته می شود و جمعه مجددا آغاز وزش باد را خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی استان کرمان ادامه داد: در سایر مناطق تغییرات جوی را نخواهیم داشت و افزایش ابر و وزش باد را در برخی از ساعات شاهد خواهیم بود و همچنین پایداری هوای سرد تا روزهای پایانی در سطح استان پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: صبح امروز دمای هوا در لاله زار و ساردوئیه صفر درجه بوده است و حداکثر دما در منوجان با دمای 35 درجه ثبت شده است و دمای امروز کرمان به 23 درجه خواهد رسید.

سلاجقه در پایان خاطر نشان کرد: کشاورزان و باغداران در مناطق سردسیر و کوهستانی با توجه پایداری هوای سرد و برداشت محصولات مانند سیب زمینی، ذرت و لوبیا داشته باشند و تنظیم دما و تهویه در سالن های پرورشی، دامداری ها، مرغداری ها و گلخانه ها را نیز مد داشته باشند و همچنین انتقال زنبورهای عسل از مناطق سردسیر به گرمسیر انجام شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه