اخبار داغ

در گفت‌وگو با علمای اهل سنت جنوب کشور مطرح شد؛

امنیت پایدار کشور ماحصل تلاش سبزقامتان جان بر کف/ نام نیروی انتظامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری عجین شده است

امنیت پایدار کشور ماحصل تلاش سبزقامتان جان بر کف/ نام نیروی انتظامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری عجین شده است
علمای اهل سنت جنوب کشور با بیان اینکه امنیت موجود در فضای مجازی و حقیقی حاصل تلاشهای نیروهای انتظامی است، گفتند: نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری انسان های ارزشمندی عجین شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ علمای اهل سنت جنوب کشور با بیان اینکه امنیت موجود در فضای مجازی و حقیقی حاصل تلاشهای نیروهای انتظامی است، گفتند: نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری انسان های ارزشمندی عجین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

, ,

امنیت پایدار کشور ماحصل تلاش سبزپوشان نیرو انتظامی است

,

شیخ مسعود راهبر عالم اهل سنت استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز با اشاره به هفته نیرو انتظامی اظهار کرد: انتظانی شغل بسیار حساس وخطرناک است و امنیتی که امروز در جامعه شاهد هستیم حاصل زحمات شبانه روزی سبز پوشان خدوم انتظامی است که در مقابله با اختلال گران امنیت،اشرار، سارقین و کلاهبردارها از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنند.

, هرمز,

عالم اهل سنت استان هرمزگان با بیان اینکه امنیت موجود در فضای مجازی و حقیقی حاصل تلاشهای نیروهای انتظامی است، افزود: حضور به موقع و فعال و تاثیر گذار در محل های وقوع حادثه در جهت ایجاد امنیت و ارامش و جلوگیری از هر گونه جرم و جنایات از ویژگی های بارز نیروی انتظامی است و امروز اگر در جایی اتفاقی رخ دهد انتظامی جز اولین ارگان ها در صحنه حضور دارد که نشات گرفته از تحقق شعار امنیت پایدار را در کشور است.

,

شیخ راهبر با تاکید بر آن که همه مردم وظیفه دارند در جهت کاهش جرم و جنایات و حفظ امنیت جامعه همکاری لارم را با نیرو انتظامی داشته باشند تصریح کرد: صداقت، پاکی و در کنار و همراه بودن با مردم باید در بدنه نیرو انتظامی نهادینه گردد و سبز پوشان نیرو انتظامی باید نیروی مومن،متدین و انقلابی باشند لذا هفته نیرو انتظامی نمادی در جهت قدر دانی از نیروهای خدوم انتظامی است که در طول سال و در گرما و سرما،شب و روز در حال تلاش هستند که امنیت و ارامش را به جامعه تزریق کنند.

,

, ,

نام نیروی انتظامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری عجین شده است

, نام نیروی انتظامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری عجین شده است,

شیخ حسین بازماندگان، امام جمعه اهل سنت بندر پل اظهار کرد: نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری انسان های ارزشمندی عجین شده است که با توکل بر خداوند متعال، در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری امنیت و آسایش مردم گام برمی دارند.

,

امام جمعه اهل سنت بندر پل تصریح کرد: امنیت اجتماعی، از نیازهای اساسی هر جامعه و زمینه ساز توسعه و بالندگی در همه عرصه‌ها به‌ویژه در عرصه خودکفایی اقتصادی و افزایش ضریب اعتماد عمومی، سلامت و نشاط و پویایی جامعه است، بنابراین سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش تعیین کننده ای در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دارند که برکسی پوشیده نیست.

,

بازماندگان افزود: نیروی انتظامی با اقتدار، صلابت و اخلاص برخواسته از تعهد، بصیرت و غیرت دینی و ملی مثال‌زدنی خود وظیفه بسیار بزرگی در مقابله با هر نوع ناامنی، ایجاد شرارت و بی‌نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی استان را برعهده دارد که انجام صحیح و دقیق آن، نیازمند برطرف کردن آسیب‌های احتمالی است لذا این تهدیدات باید در آموزش‌ها و دوره‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته و به یک فرهنگ سازمانی مبدل شود.

,

وی خاطر نشان کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان سرافراز عرصه نظم و امنیت عمومی و اجتماعی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به تمام فرماندهان و کارکنان تلاشگر نیروی انتظامی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون پرسنل خدوم ناجا را در راه انجام وظایف و رسالت های محوله از ایزد منان مسئلت دارم.

,

, ,

نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت و آبروی نظام جمهوری اسلامی است

, نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت و آبروی نظام جمهوری اسلامی است,

محمد محبت نیا، امام جمعه اهل سنت لشتغان بندرخمیر با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت و آبروی نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: این نهاد مردمی و برای مردم است که نظم، انضباط وتامین امنیت عمومی وارتقاء سطح امنیت داخلی را عهده داراست و به دلیل ارتباط مستقیم با مردم از جایگاه بسیار مهم وحساسی درجامعه برخورداراست.

,

امام جمعه اهل سنت لشتغان بندرخمیر تصریح کرد: نیروی انتظامی جایگاه بسیار خوبی در میان شهروندان دارند وهر ازچند وقت یک بار ودر هنگام بحران ها جهت جلوگیری ازهرج ومرج وناامنی ودر راستای نظم وامنیت عمومی با عوامل هنجار شکن درگیر ومجروح وشهید می شوند و با رشادت در لباس سبز درخون سرخ خود می غلطتند.

,

, ,

نیروی انتظامی به عنوان یک پلیس اسلامی می تواند الگو ای برای پلیس های جهان شود

, نیروی انتظامی به عنوان یک پلیس اسلامی می تواند الگو ای برای پلیس های جهان شود,

شیخ علی ماهیگیر عالم اهل سنت استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز با ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیرو انتظامی اظهار کرد: هفته نیرو انتظامی یادآور موفقیت، تلاش و رشادت های سبزشاپون این عرصه است و سبز قامتان جان بر کف به عنوان یک پلیس متمدن پیشروی ملت، جمهوری اسلامی و این مکتب است لذا نیروی انتظامی به عنوان یک پلیس اسلامی می تواند نمونه و الگو برای پلیس های جهان قلمداد شود.

,

عالم اهل سنت استان هرمزگان با تاکید بر آن که از اول انقلاب اسلامی تا کنون شاهد موفقیت های بسیاری در نیرو انتظامی هستیم افزود: چالش های بسیاری  از قبیل قاچاق مواد مخدر در پیش روی استان های مرزی وجود دارد اما نیروی انتظامی توانسته  با صحه صدر، قانون مداری، رعایت حال مردم و جامعه پیش رفته است و به نوعی رضایت خاطری را در جامعه ایجاد کرده است.

,

ماهیگیر با اشاره به اینکه در نیرو انتظامی شاکله تخصصی وجود دارد، بیان کرد: وجود شاکله تخصصی در بدنه نیرو انتظامی نیازمند ارائه برنامه های مطالعاتی و تحقیقاتی در جهت رفع نواقص و مشکلات است که میتواند در قالب برنامه های مختلف در استان ها و شهرهای کشور اجرایی برای رسیدن به پلیس تمدنی که در نگاه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است اجرایی شود.

,

وی یاد آور شد: نیرو انتظامی به عنوان بخشی از نیروی استقرار امنیت درونی میتواند پا به پای ملت و دیگر ارگان ها در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی به ایفای نقش بپردازد.

,

عالم اهل سنت استان هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد: مهمترین اصلی که نیروی انتظامی به عنوان نیروی در جهت برقرای امنیت و ارامش باید رعایت کند اصل قانون مداری، رعایت حال مردم و جامعه و انعطاف در تفسیر قانون و اعمال قانون است که رضایت و امنیت روانی جامعه که مد نظر مقام معظم رهبری است تقویت شود.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه