اخبار داغ

رئیس سازمان اورژانس کشور مطرح کرد؛

خرید ۶۰۰۰ دستگاه آمبولانس‌ از ایران خودرو / مشکل خریدهای خارجی

خرید ۶۰۰۰ دستگاه آمبولانس‌ از ایران خودرو / مشکل خریدهای خارجی
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: از سال ۸۲ تا کنون با همکاری ایران خودرو دیزل بالغ بر ۶ هزار دستگاه آمبولانس خریداری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جعفر میعادفر، در در مراسم آئین تحویل اتوبوس آمبولانس‌های سازمان اورژانس کشور، افزود: بنده از سال ۸۲ افتخار همکاری با کارخانه ایران خودرو را داشته‌ام و فکر می‌کنم بالغ بر ۶ هزار دستگاه آمبولانس با همکاری ایران خودرو دیزل خریداری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی اظهار کرد: متأسفانه آنقدر در ذهن ما کلمه نمی‌توانیم را وارد کرده اند که باور کرده ایم که نمی‌توانیم اما ما می‌توانیم و باید تلاش و دقت بیشتر را کنیم.
,
 
,
میعادفر با اشاره به اینکه کیفیت مهم‌ترین اصل به خصوص در اورژانس است، افزود: کیفیت در سازمان اورژانس مهم‌ترین اصل است چراکه اینجا ثانیه‌ها هم دارای اهمیت هستند و هرچقدر بتوانیم کیفیت کار را بالا ببریم خدمات رسانی بهتری خواهیم داشت.
,
 
,
وی تصریح کرد: در حال حاضر و در این رونمایی کاری که اتفاق افتاده ۶۰ درصد از کار است و ۴۰ درصد کار که خیلی هم زمان برنیست تکمیل خواهد شد و امید داریم بتوانیم در طرح آمبولانس‌های نوروزی از این ناوگان استفاده کنیم.
,
 
,
رئیس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: باید از تولید داخل حمایت کنیم و خوشبختانه نگاه این دولت به درون است و استفاده از آمبولانس‌های داخلی در این دولت مصوب شده است.
,
 
,
میعادفر گفت: ما هم از خرید تولیدات داخلی بسیار استقبال می‌کنیم چراکه هنوز هم خرید سه هزار دستگاه آمبولانس ما از خارج به دلیل مشکلات ارزی مسکوت مانده است.
,
 
,
وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری هم در تمامی صحبت‌ها بر حمایت تولید داخل تاکید دارند و امید داریم اثرات مطلوب این تلاش‌ها و اینحمایت‌ها در جامعه جاری شود.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه