اخبار داغ

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار:

عملیات اجرایی برق رسانی به ۴ واحد تولیدی به منظور تکمیل طرح زنجیره فولاد به اتمام رسید

عملیات اجرایی برق رسانی به ۴ واحد تولیدی به منظور تکمیل طرح زنجیره فولاد به اتمام رسید
هادی محمد مرادیان از اتمام عملیات اجرایی برقرسانی به ۴ واحد تولید کنسانتره ، گندله سازی و آهن اسفنجی مستقر در این شهرستان به منظور تسریع در اجرای طرح زنجیره فولاد کردستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی محمد مرادیان مدیر توزیع برق شهرستان بیجار در گفتگو با خبرنگار کُردتودی اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال و به منظور تسریع در اجرای پروژه عظیم و مهم زنجیره فولاد کردستان تأمین برق واحدهای تولید کنسانتره ، گندله سازی و آهن اسفنجی به توزیع برق بیجارمحول و به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

 وی با بیان اینکه برای تأمین برق این واحدهای تولیدی طرح توسعه و احداث ۱۵۵۰ مترشبکه فشار متوسط هوایی ۲ مداره انجام شده است افزود: با احداث شبکه فشار متوسط داخلی در راستای تغذیه برق واحدهای مذکور ،  ۴ دستگاه mof نیز نصب و راه اندازی گردید.

,

 محمد مرادیان در ادامه با اشاره به اینکه پیش از این برق رسانی به مجموعه معادن شرکت زرین معدن قره کند به منظور استخراج و تولید سنگ آهن انجام شده بود اظهار داشت: با تأمین شبکه پایدار برق رسانی در مجموعه معادن استخراج سنگ آهن و واحدهای تولید کنسانتره ، گندله سازی و آهن اسفنجی درآینده نزدیک شاهد تسریع در اجرای پروژه مهم زنجیره فولاد کردستان خواهیم بود.

,

 مدیر توزیع برق شهرستان بیجار عنوان کرد: ایجاد کارخانه‌های آهن اسفنجی با ظرفیت یک میلیون و ۶۰۰ هزار تُن در سال و در کنار آن ایجاد کارخانه گندله سازی و کنسانتره می‌تواند بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر از جمعیت بیکار و تحصیل کرده بیجاری را صاحب شغل و درآمد مستقیم کند

,

 انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه