اخبار داغ

افتتاح چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری "فردا" با 80 رشته در لنده+تصاویر

افتتاح چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری "فردا" با 80 رشته در لنده+تصاویر
آئین افتتاح چهلمین جشنواره فرهنگی وهنری "فردا" همزمان با بزرگداشت روز حافظ و حضور مسئولان در دبیرستان خدیجه کبری(س)شهر لنده برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، آیین افتتاح چهلمین جشنواره فرهنگی وهنری "فردا" همزمان با بزرگداشت حافظ با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلامی،مسول بسیج فرهنگیان و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده در دبیرستان خدیجه کبری(س)شهر لنده برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

, ,

در این مراسم اصغر محمدی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: این جشنواره در راستای خلاقیت و مهارت افزایی دانش آموزان و برای رشد و شکوفایی استعداد های دانش آموزان همه ساله برگزار می شود.

وی افزود: این جشنوراه تحت عنوان فردا در بیش از ٨٠رشته فرهنگی، هنری در مدارس سراسر کشور به طور همزمان برگزار می شود.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده تاکید کرد: برگزیدگان دوره ابتدایی تا سطح منطقه مورد تشویق قرار میگیرند و مقطع متوسطه اول در سطح استان و متوسطه دوم در سطح ملی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی افزود:سال گذشته دو نفر از دانش آموزان شهرستان لنده در سطح ملی رتبه های برتر داشتند و دونفر از فرهنگیان شهرستان نیز در این جشنواره نیز نقام ملی را کسب کردند.

محمدی گفت: مستندسازی و توانمندسازی، شناخت فعالیت های فرهنگی و هنری در مدارس، معرفی توانمندهای فرهنگیان، تقویت روحیه خودباوری برای معرفی استعدادهای درخشان در مدارس از جمله اهداف عالی این جشنواره است.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده تصریح کرد:برگزاری جشنواره "علمدار" با محوریت معرفی ابعاد شخصیتی سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در مدارس در حوزه های مختلف نیز در حال برگزاری است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه