اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با دانا:

ظریف درباره همه چک‌های سفید امضایش اعتراف کند/ لزوم بررسی جرایم دولت سابق برای جلب اعتماد عمومی

ظریف درباره همه چک‌های سفید امضایش اعتراف کند/ لزوم بررسی جرایم دولت سابق برای جلب اعتماد عمومی
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای ظریف باید توضیح دهد در مدت مسئولیت خود چه چیزهای دیگری را فراموش کرده و کدام چک سفیدی را امضا کرده و منافع ملت را به تاراج گذاشته است.
[

«محمود عباس زاده مشکینی»، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه اعتراف ظریف مبنی بر اینکه نفهمیده که در متن برجام کلمه تعلیق آمده است از لحاظ حقوقی و سیاسی قابل بررسی است گفت: این اعتراف وزیر سابق امور خارجه در حالی که 8 سال کشور را معطل برجام کرده بودند عذر بدتر از گناه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه برای برجام از حیثیت و منافع ملی این کشور هزینه شد ادامه داد: آقای ظریف ادعا داشت که زبان دنیا را بلد است و همیشه خودش را یک دیپلمات کار بلد معرفی می کرد اما اشتباه بزرگی در دوران مسئولیت خود انجام داد که آثار سنگینی بر منافع ملی، معیشت و سلامت مردم و سرمایه اجتماعی داشت.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اینکه نمی توان پذیرفت یک وزیر در دوران مسئولیتش توافق نامه ای را امضا کرده و هزینه هنگفتی بر دوش ملت و کشور تحمیل کند اما بعد از پایان مسئولیت بگوید من متن توافق را نخوانده بودم یا به من نگفتند تصریح کرد: آقای ظریف با این اعتراف به ده ها سوال و ابهام دیگر هم پاسخ دهد.

,

عباس زاده مشکینی ادامه داد: آقای ظریف باید توضیح دهد در مدت مسئولیت خود چه چیزهای دیگری را فراموش کرده و کدام چک سفیدی را امضا کرده و منافع ملت را به تاراج گذاشته است.

,

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه پیگیری تخلفات وزرای دولت قبل از جمله ظریف مطالبه عمومی از دستگاه قضایی است تاکید کرد: قوه قضائیه باید با جرمی که از سوی وزرای دولت قبل اتفاق افتاده است برخورد کند؛ فعل یا ترک فعلی که به اعتماد ملت لطمه زده است باید بررسی و رسیدگی شود.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه