اخبار داغ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

تکمیل نوار ریلی غرب کشور اولویت وزارت راه و شهرسازی است/ تکمیل راه آهن سنندج از تأکیدات مقام معظم رهبری است

تکمیل نوار ریلی غرب کشور اولویت وزارت راه و شهرسازی است/ تکمیل راه آهن سنندج از تأکیدات مقام معظم رهبری است
خادمی گفت: عملیات ریل گذاری راه آهن همدان-سنندج اولین پروژه ای است که با ریل ملی صورت گرفته و از تأکیدات مقام معظم رهبری انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، خیرالله خادمی روز سه شنبه در مراسم اتمام عملیات ریل گذاری راه آهن همدان-سنندج اظهار کرد: تکمیل پروژه راه آهن همدان-سنندج تنها پروژه ای است که معارض نداشته و از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی افزود: علاوه بر این پروژه برای کردستان پروژه های بسیار بزرگی را هم انجام دادیم و پروژه های دیگری را هم در برنامه داریم.

,

 مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور اعلام کرد: تکمیل نوار ریلی غرب کشور اولویت وزارت راه و شهرسازی است و در این راستا در برنامه ای درازمدت ریل ما بین قروه و دهگلان به سمت زنجان و تبریز متصل می شود و ملایر نیز به بروجرد متصل خواهد شد.

,

خادمی افزود: در برنامه ریزی انجام شده با سرعت هرچه تمام تر تلاش خواهیم کرد که بنادر جنوب غربی را با راه آهن به مرزهای شمال غربی متصل کنیم.

,

وی اعلام کرد: افتخار ما این است که تمام این مسیر با ریل ملی انجام شد و امیدواریم تا پایان سال بهره برداری رسمی این پروژه را انجام دهیم.

,

خادمی اظهار داشت: در شش ماه اخیر ۷۶۰ میلیارد تومان به این پروژه تزریق شده است و تمام سعی خود را می کنیم که تا دهه فجر به نتیجه برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه