اخبار داغ

کارشناس مسایل اقتصادی:

اقتصاد مقاوم در گرو رقابت در صنعت شکل می‌گیرد/ رسالت دانشگاه باید تربیت دانشجوی کارآفرین باشد

اقتصاد مقاوم در گرو رقابت در صنعت شکل می‌گیرد/ رسالت دانشگاه باید تربیت دانشجوی کارآفرین باشد
محمد جواد قائمی گفت: اقتصاد مقاوم و پا برجا در گرو رقابت در صنعت شکل می گیرد. دانشگاه ها باید به سمت رشته هایی بروند که دانشجو را کارآفرین تربیت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جواد قائمی کارشناس مسایل اقتصادی در گفتگو با "تیتریک" گفت: اقتصاد مقاوم و پا برجا در گرو رقابت در صنعت شکل می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

وی ادامه داد: امروز در کشور شاهد هستیم که برخی از دانشگاه ها در دل صنعت شکل می گیرند و بسیاری از فارغ التحصیلان این مراکز آموزشی، کارآفرین هستند.

,

این کارشناس افزود: اشتغال یکی از مهمترین خروجی های صنعت است، موضوعی که امروز اکثر جوانان با آن درگیر هستند و به یک دغدغه تبدیل شده است.

,

قائمی گفت: دانشگاه ها باید از مباحث نظری خارج و به سمت رشته هایی بروند که دانشجو را کارآفرین تربیت کند.

,

وی بیان کرد: دانشجوی کارآفرین بلافاصله وارد دنیای صنعتی و تولیدی می شود که ضمن کمک به خود به توسعه و رشد اقتصادی در کشور نیز کمک می کند.

,

این کارشناس تاکید کرد: وقتی ارتباط بین صنعت و دانشگاه به معنای واقعی و نه در حرف، عملی شود قطعا ثمرات آن را در جامعه می بینیم.

,

قائمی در خاتمه خاطرنشان کرد: والدین نیز در همان ابتدای ورود نوجوان به دوره جوانی، فرزند خود را به سمت رشته هایی سوق دهند که بازار کار خوبی داشته باشند و از همان ابتدای بلوغ بتوانند برای خود کسب و کاری را راه اندازی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه