اخبار داغ

امروز رخ داد؛

ادامه ریزش بازار سهام با افت ۳۸ هزار واحدی شاخص بورس/ ۱۶هزار میلیارد تومان ارزش معاملات تالار شیشه‌ای

ادامه ریزش بازار سهام با افت ۳۸ هزار واحدی شاخص بورس/ ۱۶هزار میلیارد تومان ارزش معاملات تالار شیشه‌ای
شاخص کل بورس تهران امروز در پایان معاملات با ریزش ۳۸ هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۱۸ هزار واحد ایستاد و ارزش معاملات نیز به حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ریزش بازار سهام امروز هم ادامه داشت و شاخص کل بورس به عنوان نماگر بازار با افت ۳۸ هزار واحدی همراه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به اعتقاد کارشناسان، عقب نشینی نرخ ارز و اخبار سیاسی در این افت اثر گذار است؛ با این حال معاملات امروز با افت قیمت‌ها آغاز شد و شاخص بورس ۲.۶۶ درصد ریزش کرد.

,

موثرترین گروه‌ های صنعتی امروز فلزات اساسی و محصولات شیمیایی بودند و از ۳۴۴ نماد معامله شده در بورس، قیمت پایانی ۱۹ سهم مثبت و ۳۲۲ سهم منفی شد؛ در فرابورس ۱۴۳ نماد معامله شده، قیمت ۱۳ سهم مثبت و ۱۳۰ سهم منفی بود.

,

 

,

معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از ۹۵۷ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۹ میلیارد و ۴۵۱ میلیون سهم و اوراق مالی دادوستد شد.

, معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از ۹۵۷ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۹ میلیارد و ۴۵۱ میلیون سهم و اوراق مالی دادوستد شد.,

ارزش کل معاملات امروز به بیش از ۱۵ هزار و ۹۰۶ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۵۷۶۵ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۱۲۳۳ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۳۸ هزار و ۷۷۲ واحد ریزش به یک میلیون و ۴۱۸ هزار و ۷۲۱ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۱۲ هزار و ۱۸۴ واحد منفی عدد ۴۰۱ هزار و ۵۷۴ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۳۸ هزار و ۷۷۲ واحد ریزش به یک میلیون و ۴۱۸ هزار و ۷۲۱ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۱۲ هزار و ۱۸۴ واحد منفی عدد ۴۰۱ هزار و ۵۷۴ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران در بورس بیش از ۶ میلیارد و ۳۴ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۵۶۴ هزار معامله و به ارزش ۴۹۱۶ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، فولاد مبارکه اصفهان، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان و سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران نیز امروز قرمز پوش بود و با افت ۳۵۰ واحدی به ۵۰ هزار و ۴۸۴ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران نیز امروز قرمز پوش بود و با افت ۳۵۰ واحدی به ۵۰ هزار و ۴۸۴ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از ۳ میلیارد و ۴۱۷ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۳۹۳ هزار نوبت و به ارزش ۱۰ هزار و ۸۹۲ میلیارد تومان را معامله کردند.

,

نمادهای پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری صبا تامین، پتروشیمی تندگویان، ذوب آهن اصفهان، فرابورس ایران و فولاد هرمزگان جنوب با بیشترین اثر منفی در افت شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند.

,
 
,
انتهای پیام 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه