اخبار داغ

در رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰؛

سامانه‌های «مرصاد ۱۶» و «طبس» اهداف خود را منهدم کردند

سامانه‌های «مرصاد ۱۶» و «طبس» اهداف خود را منهدم کردند
در مرحله عملیاتی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ اهداف ارتفاع متوسط با شلیک سامانه‌های بومی مرصاد۱۶، نیروی پدافند هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه سرنگون شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سامانه‌های بومی مرصاد ۱۶ نیروی پدافند هوایی ارتش و طبس نیروی هوافضای سپاه از جمله سامانه‌های بومی است که به دست متخصصان جوان کشورمان در ارتش، سپاه و صنایع دفاعی کشور تولید شده است و در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت، اهداف واگذار شده توسط شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور را با موفقیت رهگیری و منهدم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امیر قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور با اعلام این خبر، گفت: استفاده از تجهیزات بومی و تولید شده به دست متخصصان داخلی در این رزمایش از سویی بزرگترین نشانه خنثی‌سازی و بی‌اثر بودن تحریم‌های استکبار جهانی در حوزه نظامی است و از سوی دیگر بیانگر قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در عرصه پدافند هوایی که توانسته طی سال‌های گذشته در مقاطع مختلف قدرت‌های استکباری را مغلوب قاطعیت و توانمندی خود سازد.

,

وی اظهار داشت: توجه به موضوع دفاع در برابر تهاجم الکترونیک و سایبری و توانمندی‌های سامانه‌های بومی در این حوزه از جمله دستاوردهای این رزمایش است چراکه سامانه‌های پدافند هوایی ارتش و سپاه در این رزمایش در محیط جنگ الکترونیک مطلق به مقابله با اهداف متخاصم پرداختند.

,

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور برقراری ارتباطات امن در لایه‌های مختلف را از جمله ضرورت‌های شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور برشمرد و گفت: یکپارچگی امنیت در عرصه سایبر الکترونیک و پایداری ارتباطات در تمامی سطوح و لایه‌های ارتباطی از جمله مسائلی است که در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ مورد توجه و تاکید جدی قرار گرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه