اخبار داغ

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

منشأ فداکاری «شهید لندی» در تفکر بسیجی است

منشأ فداکاری «شهید لندی» در تفکر بسیجی است
خدابنده گفت: شهید لندی به عنوان الگویی برای همه دانش‌آموزان در آن لحظه حساس که جان افرادی در خطر بود از اصلی ترین سرمایه خود گذشت و دیگران را نجات داد و این تفکر بسیجی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح‌توس، قاسمعلی خدابنده، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ظهر امروز در مراسم پویش «همکلاسی مهربان » با توزیع 15 هزار بسته لوازم التحریرکه به همت بسیج دانش آموزی در مدرسه خاندان قفلی برگزار شد گفت: ماه مهر ماه دوستی و ماه حضور دانش اموزان در کلاس‌های درس است و ماه مهر در پاییز فصل ها، بهار تعلیم و تربیت و نوروز دانش و دانایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌توس,

وی ضمن اشاره به فعالیت رسمی اموزش و پرورش در مهرماه افزود: فعالیت های دانش اموزان و فرهنگیان برای کمک به دانش اموزان نیازمند همواره گسترده بوده است و امسال با همت بسیج دانش اموزی رزمایش همکلاسی مهربان که اقدامی خداپسندانه است شکل گرفت.

,

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه همزمان با ماه مهر بسیج محل ایثار و عشق و کمک به نیازمندان و کمک به هم نوع است اظهار کرد: بسیجیان دانش آموز با عشق به خدمت و رفتن در مسیر رشد و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری از همین اقدامات اغاز می کنند.

,

وی افزود: شهید لندی مانند همه دانش اموزان در آن لحظه حساس که جان افرادی در خطر بود از اصلی ترین سرمایه خود گذشت و دیگران را نجات داد و این تفکر بسیجی است.

,

خدابنده خاطرنشان کرد: در ابتدای شیوع بیماری کرونا واحدهای بسیجی در کارگاه‌ها و هنرستان‌ها برای تامین ماسک فعالیت کردند تا این معصل را برطرف کنند و این نمونه اقدام بسیج است و امروز در رزمایش همکلاسی  مهربان که در طول سال تکرار خواهد شد برای رفع نیاز دانش اموزان حاشیه شهر مشهد به لوازم التحریر اقدام کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه