اخبار داغ

مدیر صندوق بیمه روستائیان و عشایر کرمانشاه خبرداد:

اجرای «طرح ملی بیمه اجتماعی اقشار کم‌درآمد روستایی و عشایری» در کرمانشاه

اجرای «طرح ملی بیمه اجتماعی اقشار کم‌درآمد روستایی و عشایری» در کرمانشاه
محسن رشیدی اقدام از اجرای «طرح ملی بیمه اجتماعی اقشار کم‌درآمد روستایی و عشایری» در استان خبرداد و گفت: تا پایان امسال ۳۱ هزار و ۳۳۱ نفر از اقشار محروم و روستایی استان کرمانشاه که از سوی نهادهای حمایتی معرفی شده اند، بیمه رایگان از سوی دولت دریافت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به ، محسن رشیدی اقدام امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر روستایی از سال ۸۴ با مصوبه هیئت دولت تشکیل شد و در راستای اصل ۲۹ قانون اساسی شروع به کار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر کرمانشاه افزود: برای افرادی که تحت پوشش این بیمه قرار گرفته‌اند ۷۰ درصد حق بیمه را دولت و ۳۰ درصد را فرد بیمه شده پرداخت می‌کند.

,

وی آمار جذب این صندوق طی ۶ ماهه نخست امسال را ۵ هزار و ۱۴۲ خانوار اعلام کرد و افزود: این آمار نسبت به سال ۹۹ بیش از ۵۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

,

رشیدی اقدم گفت: در طول این ۱۴ سال ۳ هزار نفر بازنشست و مستمری بگیر شده اند که ماهیانه به آنها حقوق پرداخت می شود‌.

,

وی بیان داشت: در حال حاضر مجموع بیمه شدگان فعال ما ۶۵ هزار و ۴۴۱ نفر هستند و افرادی که تحت پوشش این بیمه قرار بگیرند در صورتی که فوت کنند برای بازماندگانشان مستمری در نظر گرفته‌ خواهد شد.

,

رشیدی اقدم به اجرای «طرح ملی بیمه اجتماعی اقشار کم‌درآمد روستایی و عشایری» اشاره کرد و اظهار داشت: در فاز اول تا پایان امسال ۳۱ هزار و ۳۳۱ نفر از اقشار محروم و روستایی استان کرمانشاه که از سوی نهادهای حمایتی معرفی شده اند، بیمه رایگان از سوی دولت دریافت می کنند.

,

وی با اشاره به دیگر مشاغل تحت پوشش این بیمه اعلام کرد: قالیبافان فعال از جمله کسانی هستند که آنها را تحت پوشش این بیمه در آورده ایم، همچنین رانندگان بین‌شهری در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر نیز تحت پوشش بیمه روستایی قرار می‌گیرند.

,

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر کرمانشاه افزود: امیدواریم تمام روستاییان و عشایر استان را بتوانیم عضو این صندوق کنیم چرا که مانع فقر است و یک عزت و اشتغال را در بحث روستاییان ایجاد خواهد کرد.

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه