اخبار داغ

نشست شورای پیشگیری از جرم بهمئی برگزار شد/ "نه" به سلاح غیرمجاز در بهمئی+تصاویر

نشست شورای پیشگیری از جرم بهمئی برگزار شد/ "نه" به سلاح غیرمجاز در بهمئی+تصاویر
نشست پیشگیری از وقوع جرم با موضوع استفاده از سلاح غیر مجاز با حضور شورای تامین و ریش سفیدان و معتمدین بهمئی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس در این جلسه دادستان شهرستان بهمئی با اشاره به آسیب های اجتماعی گفت : هر پرونده که ثبت می شود به معنای یک آسیب اجتماعی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی در بحث خودکشی ،مواد مخدر ،سلاح و بیکاری گفت : نحوه برخورد با این افراد موارد زیادی است اما ما بدنبال راهکاری غیراز این موارد هستیم و جلسه ای را برگزار کردیم تا با حضورمردم و ریش سفیدان و‌جوانان و  مسئولین نظامی و انتظامی ، پای کار باشیم و با پیگیری مجدانه برای کاهش آسیب اجتماعی تلاش و اقدام کنیم.

,

 وی افزود : با اینکه بگوییم فلان کار در حیطه شغلی من نیست کاری پیش نمی رود و این کاملا غلط است و باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات را کاهش دهیم‌.

,

دادستان شهرستان بهمئی ادامه داد : ما از تمام ریش سفیدان و متنفذین و حتی کوچک تر ها برای مبارزه با سلاح دعوت میکنیم که از خودمان شروع کنیم و اگر سلاح داریم زمین بگذرایم و برای امنیت و کمک به کاهش اسیب اجتماعی گام بلند و موثری برداریم .

,

وی ادامه داد : ما برای مبارزه با سلاح غیر مجاز ،مجازات و برخورد قاطع خواهیم کرد و در مقوله سلاح به هیچ عنوان کوتاهی نخواهیم کرد.

,

در این جلسه فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی گفت : یکی از مشکلات شهرستان سلاح های غیر مجاز است و این موضوع بسیار خطرناک است .

,

وی ادامه داد : در گذشته در مناطق  ما سلاح برای محافظت از دام  بوده اما متاسفانه مردم امروزه سلاح را برای موارد غیر این و گاها به فرزندان کم سن و سال می دهند که متاسفانه همین امر باعث مشاهده ی اتفاقات تلخ اخیر بوده است.

,

وی از مردم برای رفع مشکلات و پیشگیری از جرایم  درخواست همکاری کرد و گفت :با این فرهنگ سازی در خانواده ها انجام شود تا از وقوع حوادث تلخ و آسیب اجتماعی و وقوع این حوادث تلخ جلوگیری شود .

,

وی ادامه داد : کسانی هستند که مجوز سلاح دارند اما  سلاح خود را در دست فرزندان ویا دیگران قرار می‌دهند که این کاملاً خلاف قانون است و جرایم سنگین دارد و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با این افراد برخورد قاطع خواهد کرد.

,

سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این مراسم گفت  : طبق هماهنگی و همکاری که با دادستان  و قاضی محترم شهرستان بهمئ داشتیم بنا براین شد، که این جلسات را بیشتر کنیم و تعدادی از اعضای شورای تامین استان و ۱نفر نماینده از هر طایفه دعوت کنیم در جلسات آینده که در خصوص این موارد برای کاهش آسیب های اجتماعی علی الخصوص سلاح غیر مجاز در شهرستان بهمئی بحث و تبادل نظر کنیم .

,

وی ادامه داد : ما در کشور عزیزمام کمتر جایی سراغ داریم ک اینگونه به ریش سفیدان احترام بگذارند و ما برای مبارزه با این مسئله مهم می توانیم از این ظرفیت بزرگ نهایت استفاده را ببریم.

,

در ادامه این جلسه ریش سفیدان و روحانیون مسئولان دیگر ادارات  و جوانان با نظرات و پیشنهادات خود در این خصوص با دادستان و مسؤلین نظامی و انتظامی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: , تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه