اخبار داغ

اخطار فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان به سگ گردان ها؛

هیچ تعارفی با هنجارشکنان نداریم/ کم‌کاری‌های نهادها از پلیس سلب مسئولیت نمی‌کند

هیچ تعارفی با هنجارشکنان نداریم/ کم‌کاری‌های نهادها از پلیس سلب مسئولیت نمی‌کند
فرمانده انتظامی استان به سگ گردان ها که با رفتار و اعمال خود، فضای ناامنی را برای شهروندان و خانواده‌ها ایجاد می‌کنند هشدار داد، و گفت: در این خصوص به هیچ وجه با کسی تعارف نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرآت، سردار "عبدالله حسنی" پیش از ظهر امروز در نشستی که با حضور جمعی از فعالان رسانه‌ ای که در چهارمین روز هفته ناجا برگزار شد به برخی آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی اشاره و با تاکید بر این که در پیشگیری و کاهش این معضلات تمام نهادها و دستگاه‌ها باید به سهم و نقش خود عمل کنند، افزود: کم کاری ها و بی توجهی های نهادهای فرهنگی و اجتماعی از پلیس سلب مسئولیت نمی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

حسنی با بیان این که برخورد با هنجارشکنان از جمله ماموریت ها و وظایف نیروی انتظامی و مطالبه جدی خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و مردم ولایتمدار، انقلابی و متدین استان است، خاطرنشان کرد: از همین رو برنامه‌های حوزه امنیت اخلاقی را با جدیت تمام دنبال و پیگیری می‌ کنیم.

,

فرمانده انتظامی استان سمنان یکی از ویژگی های بسیار خوب و برجسته ی مردم این استان را مطالبه‌ گری مسائل ارزشی عنوان کرد و تصریح کرد: طرح ناظر یک، در خصوص برخورد با بدحجابی در وسایل نقلیه اجرا می شود.

,

وی از همکاری ناظران درون و برون سازمانی در قالب طرح ناظر یک خبر داد، و عنوان کرد: آموزش های لازم به این افراد به طور مستمر ارائه می شود تا هیچ گونه مشکلی در اجرای دقیق و صحیح آن رخ ندهد.

,

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع سگ‌ گردانی اشاره کرد و با تاکید بر این که حتی مشاهده یک مورد این مسئله نیز در سطح جامعه، قابل قبول نیست، اظهار کرد: این ناهنجاری علاوه بر این که با فرهنگ غنی ایرانی اسلامی ما سازگار نیست، در بسیاری از موارد موجب ناامنی برای شهروندان و خانواده‌ها نیز می شود.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان به سگ گردان‌ ها هشدار داد، و بیان کرد: در این خصوص به هیچ وجه با کسی تعارف نداریم و برابر وظایف خود با قاطعیت با هنجارشکنان برخورد می‌کنیم.

,

وی مسئول سازی را دیگر رویکرد پلیس در مقابله با ناهنجاری های اجتماعی از قبیل بدحجابی، بدپوششی و سگ گردانی عنوان کرد، و افزود: تمام نهادها و دستگاه ها همچنین آحاد مردم در ارتقاء امنیت اخلاقی نقش‌آفرین هستند و در قالب برنامه ریزی های مدون و هدفمند، همراه سازی و جلب مشارکت های عمومی را در ارتقاء احساس امنیت به طور ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه