اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد؛

توهم ظریف در ایجاد دوگانه میدان و دیپلماسی/ قوه قضائیه به عدم فعل تیم مذاکره‌کننده دولت قبل ورود کند

توهم ظریف در ایجاد دوگانه میدان و دیپلماسی/ قوه قضائیه به عدم فعل تیم مذاکره‌کننده دولت قبل ورود کند
ساعدپور با اشاره به توهم ظریف در ایجاد دوگانه میدان و دیپلماسی، گفت: قوه قضائیه به عدم فعل تیم مذاکره‌کننده دولت قبل و جایزه نجومی ورود کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام محمدکرم ساعدپور در سلسله نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی مجازی مرکز نسرا لرستان، اظهار داشت: اعتراف ظریف به عدم اطلاع از محتوای برجام دروغ‌گویی او را نمایان کرد، به‌طوری‌که او بارها منتقدان به برجام را خطاب قرار می‌داد که این دلواپسان ادعا دارند لفظ «تعلیق» در متن برجام وجود دارد درحالی‌که خود من متن را نوشته‌ام و یقین دارم این‌طور لفظی موجود نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: ظریف در برهه‌ای از زمان لفظ «تعلیق» در متن برجام را کاملاً انکار ولی در مراحل بعد و اخیراً اعتراف کرد که چهار مورد لفظ «تعلیق» در برجام وجود دارد.

,

کارشناس مسائل سیاسی و بین‌الملل عنوان کرد: جمهوری اسلامی اگر می‌خواهد انقلاب اسلامی بر اساس ریل‌گذاری امام خمینی(ره) حرکت کند بایستی کارگزاران آن، از راستا تا ساقه انسان‌های باورمندی بوده و خداوند متعال را حاضر و ناظر بر کار خود بدانند.

,

وی با اشاره به‌دروغ های زیاد ظریف قهرمان دیپلماسی دولت قبل، تصریح کرد: اگر کسی اعتقاد راسخ به معاد داشته باشد تمام دنیا را نیز به او بدهند یک دروغ نخواهد گفت، بایستی کارگزاران جدید که انسان‌های صالحی هستند، عبرت بگیرند و بر اساس تقوای الهی وایمان عمل کنند.

,

ساعد پور گفت: مردم متوجه شدند برجام فرجامی نداشته و یک بازی برد برای آمریکا به‌حساب می‌آمد، ظریف در انتخابات اخیر نیز قصد داشت، دوگانه میدان و دیپلماسی را درست کند، به‌طوری‌که این‌طور تلقی می‌کرد اگر ما در دیپلماسی موفقیتی نداشتیم به خاطر میدانی بود که شهید سلیمانی ایجاد کرد، بایستی گفت اگر ما در میدان قدرت نداشته باشیم، دیپلمات ما نیز در میدان مذاکره حرفی برای گفتن ندارد.

,

کارشناس مسائل سیاسی و بین‌الملل تأکید کرد: ما اگر موشک‌های دوربرد، نزدیک‌بین و نقطه زن نداشته و از سلاح‌های آتشین برخوردار نباشیم که پادگان عین الاسد را هدف قرار داده و پهباد فوق پیشرفته آمریکا را پایین بیاوریم، دیگران با ما مذاکره‌ای نمی‌کنند، ظریف با این نظریه‌های دروغین در حال جابه‌جایی اذهان مردم و کاهش محبت و علاقه مردم نسبت به شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود.

,

 وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در حال اعتمادآفرینی به جامعه است، بیان کرد: بایستی گفتمان انقلابی از عملکرد شورای نگهبان تقدیر کند که دروغ‌گوهایی که مشی دولت قبل را داشته، حذف شدند و مشت طرار این‌ها باز شد.

,

ساعدپور گفت: در دولت قبل از تیم مذاکره‌کننده‌ای که آنان را قهرمان نام‌گذاری کردند، با ۷۵۰ سکه بهار آزادی تقدیر شد، می‌طلبد قوه قضائیه برای عدم فعل و این جایزه نجومی ورود کند.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه