اخبار داغ

نمانیده مردم دامغان:

شکایت مجلس از حسن روحانی به قوه قضائیه ارجاع شد

شکایت مجلس از حسن روحانی به قوه قضائیه ارجاع شد
علی اکبر علیزاده از تصویب طرح شکایت از رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم به خاطر اهانت به مردم و منتقدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ در جلسه روز گذشته اعضای کمیسیون قضائی به شکایت از حجت الاسلام حسن روحانی به دلیل اهانت به منتقدان ومردم رای مثبت داده شد، تا در قالب آئین نامه داخلی مجلس مورد رسیدگی وگزارش نهایی آن به قوه قضائیه ارسال شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت؛ ,

محمد علیزاده برمی نماینده مردم دامغان در گفتگو با خبرنگار مرآت در مورد این شکایت گفت: براساس ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی اگر وزیر یا رئیس جمهور از اجرای قانون استنکاف کنند، نمایندگان با استناد به این موضوع می توانند مسئول مربوطه را بازخواست کنند.

,

علیزاده در ادامه بیان کرد: پس از وصول درخواست ۳۳ نفر از نمایندگان مبنی بر اعمال ماده ۲۳۴ قانون آئین‌نامه داخلی در خصوص نقض، اجرای ناقص و استنکاف از اجرای اصل یکصد و سی و چهارم (۱۳۴) قانون اساسی و قوانین متعدد دیگر این موضوع با مستندات مربوطه به رای نمایندگان گذاشته و درنهایت با رای اکثریت از حاضران درصحن مجلس به تصویب رسید.

نماینده مردم دامغان در خصوص موضوع رسیدگی به شکایت مردمی از حسن روحانی نیز اظهار کرد:به گزارش حدود ۵۰۰هزار نفر از مردم  به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت کرده بودند، که این موضوع نیز دردست بررسی است و البته نیاز به مطرح شدن در صحن علنی مجلس را ندارد و کمیسیون اصل ۹۰ این اختیار را دارد که مستقیما این گزارش را به قوه قضائیه ارجاع دهد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه