اخبار داغ

مسئول گروه جهادی انفاق مطرح کرد؛

چتر حمایت گروه‌های جهادی بر سر مناطق محروم/ از ایجاد اشتغال تا توزیع لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان

چتر حمایت گروه‌های جهادی بر سر مناطق محروم/ از ایجاد اشتغال تا توزیع لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان
غریب زاده با اشاره به فعالیت این گروه جهادی در مناطق محروم شرق هرمزگان گفت: قریب به دوسال است که این گروه جهادی خدمات ارزنده ای را برای زنان بی سرپرست، بیماران بی بضاعت و کمک های در باب اسباب تحصیل ایجاد اشتغال برای مردمان نجیب بشاگرد و هشتبندی میناب انجام می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد غریب زاده، مسئول گروه جهادی انفاق در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به فعالیت این گروه جهادی در مناطق محروم شرق هرمزگان گفت: قریب به دوسال است که این گروه جهادی خدمات ارزنده ای را برای زنان بی سرپرست، بیماران بی بضاعت و کمک های در باب اسباب تحصیل ایجاد اشتغال برای مردمان نجیب بشاگرد و هشتبندی میناب انجام می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

, ,

مسئول گروه جهادی انفاق تصریح کرد: ۶چشمه سرویس بهداشتی، برق کشی دو واحد مسکونی، خرید دو عدد کولر، خرید یک عدد یخچال ، تهیه و توزیع 180بسته غدایی، موکت و بخاری به افراد نیازمند در بشاگرد و هشتبندی گوشه ای از اقدامات این گروه جهادی است.

,

 

,

, ,

غریب زاده با اشاره به آغاز سال تحصیلی عنوان کرد: برای سال تحصیلی جدید تعداد 250بسته لوازم تحریر توسط گروه خریداری شد که هر بسته شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد، پاکن و قلم تراش بودند که بین دانش آموزان بشاگرد وهشتبندی که تعداد ۷۲بسته در هشتبندی و مابقی آن در روستاهای بشاگرد شامل 84 بسته در دستگرد درگاز، ۴۰بسته بخش گافر وپارامون ، .۷بسته تریش، ۱۹بسته کارگنجی، 4بسته گوروی، ۱۰بسته گوروی، ۴بسته دستگرد ناگرد، ۴بسته سرحور توزیع شد.

,

, ,

وی خاطر نشان کرد: جهت ترغیب جوانان به اشتغال؛ تعاونی کشاورزی روستایی تشکیل داده شد که در زمینه های بسته بندی محصولات کشاورزی، معرفی صنایع دستی بشاگرد و پرورش گیاهان داروئی فعالیت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه