اخبار داغ

نائب رئیس فدراسیون کاراته:

تیم ملی کاراته با قدرت تمام در مسابقات جهانی و آسیایی حاضر می‌شود/ سطح مسابقات انتخابی تیم ملی مطلوب بود

تیم ملی کاراته با قدرت تمام در مسابقات جهانی و آسیایی حاضر می‌شود/ سطح مسابقات انتخابی تیم ملی مطلوب بود
آشوری نائب رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه سطح مسابقات انتخابی تیم ملی مطلوب بود گفت: تیم ملی کاراته با قدرت تمام در مسابقات جهانی و آسیایی حاضر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه‌های آینده فدراسیون کاراته برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی اظهار کرد: برای حضور ورزشکاران کشورمان در مسابقات جهانی کاراته که بهمن ماه امسال در امارات برگزار می‌شود برنامه‌ریزی کردیم و قطعا ورزش کاراته با تمام قدرت در این مسابقات حاضر خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه بلافاصله یک ماه بعد از آن مسابقات، قهرمانی آسیا در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود گفت: در حال حاضر مسابقات انتخابی تیم ملی جهت حضور ورزشکاران برتر کشورمان در مسابقات جهانی و آسیایی برگزار می‌شود.

,

نائب رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به سطح مسابقات انتخابی کاراته که در استان زنجان در حال برگزاری است ابراز کرد: روز گذشته مسابقات انتخابی آقایان به پایان رسید و از امروز مسابقات بانوان به مدت 3 روز برگزار خواهد شد.

,

وی همچنین به شیوع کرونا و تاثیر آن بر فعالیت ورزشکاران اشاره کرد و افزود: شرایط کرونا و تعطیلی باشگاه‌ها به فعالیت ورزشکاران تاثیر گذاشته اما با این وجود مسابقات انتخابی تیم ملی از سطح بالایی برخوردار است.

,

آشوری با اشاره به اینکه این امید وجود دارد که بتوانیم در رده‌های مختلف به ویژه جوانان صاحب مقام خوبی در مسابقات جهانی باشیم عنوان کرد: کاراته ایران جزو قدرت‌های اول جامعه ورزشی بوده و امیدواریم در این دوره از مسابقات جهانی که در پیش رو داریم باز هم شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران کشورمان باشیم.

,

وی خاطر نشان کرد: تیم ملی کاراته در گذشته در مسابقات جهانی و آسیایی با قدرت ظاهر شده و این قول را می دهم که در مسابقات جهانی و آسیایی که در پیش رو داریم ورزشکاران کشورمان با قدرت ظاهر شوند.

,

نائب رئیس فدراسیون کاراته بیان کرد: با توجه به سطح مسابقات انتخابی تیم ملی قطعا در مسابقات جهانی نیز ورزشکاران ما با مدال‌های خوش رنگ‌تری به کشور باز می‌گردند.    

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه