اخبار داغ

تزریق واکسن کرونا برای خانواده اهالی فرهنگ و هنر در برج آزادی

تزریق واکسن کرونا برای خانواده اهالی فرهنگ و هنر در برج آزادی
مدیر برج آزادی از استقرار یک دستگاه اتوبوس اورژانس تهران در میدان آزادی به منظور تزریق واکسن کرونا به خانواده اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و همچنین عموم مردم و گردشگران داخلی و خارجی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عباس عظیمی مدیر برج آزادی با اشاره به استقرار یک دستگاه اتوبوس اورژانس تهران در میدان آزادی، بیان کرد: با همکاری اورژانس تهران شرایطی فراهم شده تا خانواده اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و پرسنل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تمامی رده‌های سنی بتوانند واکسن کرونا را در جوار برج آزادی دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و همچنین همکاران وزارت ارشاد به اتفاق خانواده‌های خود، بعد از زدن واکسن می‌توانند به صورت رایگان از برج آزادی بازدید کنند.

,

مدیر برج آزادی ضمن تشکر از اورژانس تهران، اظهار کرد: به پاس قدردانی از زحمات عزیزان، به مدت دو هفته امکان بازدید پرسنل اورژانس تهران و خانواده‌هایشان از برج آزادی به صورت رایگان فراهم شده است.

,

عظیمی در پایان تصریح کرد: از امروز چهارشنبه ۲۱ مهرماه یک واحد سیار اورژانس تهران در محوطه برج آزادی برای تزریق واکسن سینوفارم برای تمامی گروه‌های سنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ به مدت یک هفته، مستقر و عموم مردم و گردشگران داخلی و خارجی نیز می‌توانند در این واحد واکسن سینوفارم دریافت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه