اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

تداوم بارش باران تا اوایل هفته آینده در شمال و شمال غرب کشور/ پیش بینی افزایش دما برای پایتخت در روزهای آینده

تداوم بارش باران تا اوایل هفته آینده در شمال و شمال غرب کشور/ پیش بینی افزایش دما برای پایتخت در روزهای آینده
سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در استان‌های شمالی و شمال غرب کشور تا اوایل هفته آینده خبر داد و برای در بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس اعلام سازمان هواشناسی؛ امروز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و ‌پایدار پیش‌بینی شده است که همین وضعیت سبب افزایش آلاینده‌های جوی، کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از جمله تهران و البرز، می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امروز در برخی مناطق غرب و شمال غرب کشور به‌ویژه در آذربایجان غربی افزایش ابر، بارش ‌پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت ‌رخ خواهد داد.

,

بارش‌ها فردا در برخی مناطق استان‌های گیلان، اردبیل، غرب مازندران و شمال آذربایجان شرقی بارش ‌ئیش بینی می‌شود.

,

روز جمعه نیز شمال شرق و در برخی بخش‌های استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش ‌پراکنده ‌باران را خواهیم داشت و کماکان تا اوایل هفته آینده بارش‌ها در نوار شمالی کشور تداوم دارد؛ بنابر این روزهای شنبه و یکشنبه آینده در برخی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش ‌پراکنده رخ می‌دهد.

,

امروز و فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر، شرق، شمال شرق و مرکز کشور افزایش نسبی دما پیش بینی شده و روز جمعه و شنبه آینده در شمال شرق و استان‌های ساحلی دریای خزر افزایش نسبی دما را شاهد خواهیم بود.

,

روزهای جمعه و شنبه در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل سرعت وزش باد افزایش می‌یابد و به همین دلیل خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

,

آسمان تهران امروز صاف وگاهش  وزش باد و گاهی غبار محلی پیش بینی شده  و امروز بیشترین دما ۲۵ درجه است که برای پایتخت افزایش دما در روزهای آتی رخ می‌دهد.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه