اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی کرج:

پنجمین رزمایش ۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم کلاک و حصار برگزار می شود

پنجمین رزمایش ۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم کلاک و حصار برگزار می شود
محمد نصرتی گفت: در پنجمین رزمایش گروه های جهادی کرج، ۵ خانه محروم حصار مرمت می شوند و ۱۱ مدرسه با همراهی شهرداری منطقه ۱۰ رنگ آمیزی خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج درباره رزمایش گروه های جهادی روز جمعه در منطقه حصار و کلاک، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: ۳۰ گروه جهادی پزشکی و غیر پزشکی اقدامات خدماتی، مرمت و درمان را در این مناطق انجام می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمد نصرتی دندان پزشکی، زنان و زایمان، کودکان، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشناسی، مشاوره، تعویض و تعمیر عینک را از جمله خدمات جهادگران دانست و افزود: ۵ خانه محروم حصار در این روز مرمت می شوند و ۱۱ مدرسه با همراهی شهرداری منطقه ۱۰ رنگ آمیزی خواهند شد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه رنگ آمیزی ۱۴ مدرسه در گذشته انجام شده است، اظهار داشت: جمع آوری نخاله ها، توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر از دیگر برنامه های جهادگران است، همچنین ۲ زوج روانه خانه بخت می شوند که جهیزیه آن را بسیج تامین خواهد کرد.
,
 
,
نصرتی به پخت آش نذری توسط گروه جهادی آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: این پنجمین رزمایش طرح کرامت بوده و پیش از این در مناطقی چون حسن آباد و اسلام آباد کرج و ۲ منطقه هامون سیستان و بلوچستان و سی سخت هم انجام شده است.
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در خاتمه با اشاره به اینکه شهرداری منطقه ۱۰ و خیرین ما را در این رزمایش همراهی می کنند، خاطر نشان داشت: این اقدامات در ساختمان شهرداری، مدرسه شهید مصطفی خمینی و مدارس کلاک انجام خواهد شد، رزمایش از ۸ صبح آغاز و تا ۵ عصر ادامه دارد.
انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه