اخبار داغ

مدیرعامل کارخانه سبلان پارچه:

مشکلات بانکی گریبانگیر سبلان پارچه

مشکلات بانکی گریبانگیر سبلان پارچه
مدیرعامل کارخانه سبلان پارچه گفت: تنها 20 درصد حقوق پرسنل در ماه گذشته پرداخت نشده و مابقی حق حقوق کارکنان در ماههای گذشته بصورت کامل واریز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انور حجازی نیا در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما، اظهار داشت: تعطیلات غیر تقویمی و بسته بودن جاده‌ها موجب عدم انتقال مواد اولیه شد که عوارض آن در شهریور ماه و مهر ماه گریبانگیر کارخانه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: به غیر از تعطیلات غیر رسمی با مشکلات بانکی نیز مواجه هستیم، شاید بگویید چرا واحدهای تولیدی دیگر چنین مشکلی ندارند؛ البته مقایسه کارخانه سبلان پارچه با دیگر مجتمع های تولیدی کار اشتباهی است چون سبلان پارچه مجموعه عظیمی است که روزانه 30 میلیارد تومان مواد اولیه وارد و باید 60 الی 80 میلیارد محصولات به بازار مصرف عرضه شود.

,

مدیرعامل کارخانه سبلان پارچه، با اشاره به اینکه قرار گرفتن در بلک لیست و عدم همراهی بانک تجارت شرایط را سخت تر از گذشته کرده است، گفت: این مشکلات باعث می شود تا حساب جاری نداشته باشیم و  نتوانیم خریدها و ضمانت ها را در زمان مناسب انجام دهیم و به معنای واقعی کلمه در سیستم بانکی فلج  شده‌ا‌یم.

,

وی تصریح کرد: مگر بنده می توانم با حساب پس انداز کارهای بانکی خود را انجام دهم، حسابی که نمی توان  برای آن ال سی و ضمانت نامه گرفت.

,

مدیرعامل کارخانه سبلان پارچه افزود: در این شرایط ببینید آیا ستاد تسهیل برای حل مشکلات این واحد تولید کاری انجام داده است یا خیر؛ در حالی که زمین و زمان روی سر ما هوار شده و کمک حال ما نیستند.

,

حجازی نیا در پاسخ به این سوال که علت معوق ماندن حقوق کارگران چیست، گفت: این موضوع صحت ندارد و تنها 20 درصد حقوق پرسنل در ماه گذشته پرداخت نشده و مابقی حق حقوق پرسنل در ماه‌های گذشته بصورت کامل واریز شده است که مشکلاتی که گفته شد باعث این مشکل نیز شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه