اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری:

پنل‌های خورشیدی ۵۵۲ خانواده عشایری را برق‌دار کرد

پنل‌های خورشیدی ۵۵۲ خانواده عشایری را برق‌دار کرد
مجید فرحزاد گفت: تعداد خانواده‌های عشایر برق‌دار شده از طریق پنل خورشیدی در چهارمحال و بختیاری برابر با ۵۵۲ خانواده است که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد تا پایان امسال ۵۵۰ خانوار دیگر نیز از طریق پنل خورشیدی برق دارد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید فرحزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: تا پایان سال ۹۹ تعداد کل روستاهای برق‌دار در این استان برابر با ۷۵۳ بود که با روستاهایی که تا آخر سال ۱۴۰۰ برق‌دار می‌شوند این تعداد به ۷۶۰ خواهند رسید.

وی افزود: تعداد مشترکین روستایی و عشایری برق‌دار در چهارمحال و بختیاری ۱۹۰ هزار نفر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حجم دارایی و تأسیسات برق‌رسانی اجرا شده در روستاها و مناطق عشایری در این استان بیش از ۳ هزار میلیارد تومان است.

فرحزاد عنوان کرد: در چند سال اخیر یک هزار و دو خانواده در ۶۴ روستا در چهارمحال و بختیاری برق‌دار شدند.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام گرفته ۱۰۰ درصد روستاهای بالای پنج خانوار دائم تا پایان سال ۱۰۰ درصد برق‌دار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همچنین ۹۹.۵ درصد روستاهای بالای سه خانوار غیر دائم در این استان نیز از نعمت برق بهره‌مند هستند.

فرحزاد بیان کرد: تعداد خانواده‌های عشایر برق‌دار شده از طریق پنل خورشیدی در چهارمحال و بختیاری برابر با ۵۵۲ خانواده است که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد تا پایان امسال ۵۵۰ خانوار دیگر نیز از طریق پنل خورشیدی برق دارد شود.

وی تأکید کرد: با این اقدام مجموع خانوارهای عشایری برق‌دار شده از طریق پنل‌های خورشیدی به یک هزار و ۱۰۲ خانوار می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری یادآور شد: ۱۰۲ خانواده از طریق دیزل ژنراتورهای تحویلی برق‌دار شدند که بخش عمده‌ای از این خانواده‌ها به دلیل آنکه یکجانشین شدند تا پایان سال به برق سراسری متصل می‌شوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه