اخبار داغ

بازیگران جدید «بی نشان» معرفی شدند

بازیگران جدید «بی نشان» معرفی شدند
۲ بازیگر جدید به سریال تلویزیونی «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل پیوستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید زارعی و هلن نقی‌لو بازیگران جدیدی هستند که به جمع نقش‌آفرینان سریال «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق کریمی اضافه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سعید زارعی نقش خبرنگاری جوان با نام «متین» و هلن نقی‌لو نقش منشی شرکت با نام «بهار» را ایفا می‌کنند. این ۲ بازیگر که در «بی‌نشان» از شخصیت‌های پیش‌برنده قصه هستند، قرار است در نقش‌هایی متفاوت‌تر از آنچه که تاکنون بازی کرده‌اند، ظاهر شوند.

,

سریال «بی‌نشان» سومین تجربه حضور سعید زارعی در تلویزیون پس از «زندگی زیباست» و «روزگار جوانی» است. وی که بیشتر در تئاتر به عنوان کارگردان و بازیگر فعالیت داشته است، علاوه بر بازی در سه فیلم کوتاه، تجربه کارگردانی «شورش در شهر»، «آئورت» و «یک بیست، یک دویست» را که آثار کوتاه هستند، دارد.

,

هلن نقی‌لو که پیش از این در تئاتر «زیبا»، فیلم سینمایی «منفی یک» و فیلم‌های کوتاه «لب مرز»، «پنهانی» و «۱۱ ضربه» نقش‌آفرینی کرده، قرار است با سریال «بی‌نشان» به تلویزیون معرفی شود.

,

مجید واشقانی، نیلوفر پارسا و پرویز فلاحی‌پور بازیگرانی هستند که پیش از این جلوی دوربین فرشاد گل‌سفیدی رفته‌اند و به مرور اسامی دیگر بازیگران این پروژه رسانه‌ای خواهد شد.

,

این سریال ۳۰ قسمتی به نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه برای پخش از شبکه سه سیما ساخته می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه