اخبار داغ

آیت‌الله نوری همدانی:

برقراری عدالت، نابودی فقر و ایجاد امنیت همواره مورد تاکید اسلام بوده است

برقراری عدالت، نابودی فقر و ایجاد امنیت همواره مورد تاکید اسلام بوده است
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به روایت‌ها و متون اسلامی تصریح کرد: در همه این‌ها بر روی برقراری عدالت، نابودی فقر و ایجاد امنیت تاکید شده است که نشان‌دهنده اهمیت این سه موضوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از قم فردا، آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام برای ایجاد ناامنی در کشور اظهار داشت: هدف دشمن از اخلال در امنیت، تضعیف دولت و مردم است تا از طریق آن بتواند در کشور نفوذ کرده و اهداف خود را دنبال کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی نقش امنیت در پیشرفت کشور را مهم برشمرد و بیان داشت:  باید گفت امنیت مهم‌ترین مسئله جامعه بشری و سایر پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها در سایه امنیت شکل می‌گیرد.

,

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به روایت‌ها و متون اسلامی تصریح کرد: در همه این‌ها بر روی برقراری عدالت، نابودی فقر و امنیت تاکید شده است که نشان‌دهنده اهمیت این سه موضوع است.

,

وی با توصیه به کارکنان این نهاد نظامی بر انس بیشتر با زبان عربی و معارف دینی، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی می‌تواند در اجرای احکام اسلامی در جامعه نقش بسزایی داشته باشد.

,

این مراجع تقلید شیعیان در ادامه صحبت‌های خود به نامه امام علی (ع) به مالک‌اشتر و سیره‌ای ایشان اشاره کرد و گفت: نامه امام علی (ع) به مالک‌اشتر در مدیریت سیاسی جامعه به نوبه خود بی‌نظیر است که نقطه عطف آن این است که حضرت این نامه را در زمان عصر جاهلیت نوشته و خود ایشان تمامی مواردی که در نامه قید فرموده‌اند را در عمل انجام داده اند.

,

در ابتدای این دیدار سردار اشتری فرمانده انتظامی کشور ضمن ارائه گزارش از اقدامات این نهاد به مواردی از اقدامات چشمگیر نیروی انتظامی در یک سال گذشته اشاره کرد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه