اخبار داغ

در پی بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان یزد؛

۴۰ زندانی یزد از بند رهایی یافتند

۴۰ زندانی یزد از بند رهایی یافتند
رئیس کل دادگستری دادگستری و دادستان مرکز استان یزد سرزده از زندان مرکزی یزد بازدید کردند که به دنبال این بازدید، ۴۰ زندانی از بند رهایی یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد در این این بازدید، با حضور در بندهای مختلف زندان با زندانیان دیدار چهره به چهره داشت و از نزدیک در جریان مشکلات، دغدغه ها و درخواست های مددجویان زندانی پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی از فراهم شدن رهایی 40 مددجوی زندانی از بند حبس خبر داد و گفت: با بررسی همه جوانب با آزادی پایان حبس 18 مددجو موافقت شد و با استفاده از شرایط آزادی مشروط دو مددجوی دیگر نیز به آغوش خانواده بازگشتند.

,

این مقام قضایی، به موافقت با مرخصی پنج نفر از مددجویان اشاره کرد و گفت: موافقت با تقاضای سه مددجو برای استفاده از پابند و چهار مددجو برای اعزام به بند باز از دیگر اقدامات این بازدید بود.

,

وی افزود: در این بازدید سه ساعته با تعلیق اجرای باقیمانده مجازات هفت مددجو وفق مقررات موافقت شد و با جلب مشارکت یک نفر از خیِّران استان و کمک به پرداخت دیه یک مجرم نیازمند، شرایط بازگشت یک مجرم نادم به آغوش خانواده اش فراهم شد.

,

رئیس کل دادگستری استان این بازدید تأکید کرد: از این پس در اجرای منویات ریاست قوه قضاییه علاوه بر بازدید های نوبه ای و از قبل تعیین شده مقام های قضایی، بازدید های سرزده و اعلام نشده معاونین و مدیران نیز در دستور کار قرار دارد تا بتوان به صورت دقیق از شرایط مددجویان و زندانبانی و اهتمام در اصلاح و تربیت آنان واقف شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه