اخبار داغ

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف:

امروز آنچه دشمنان ما را به زانو درآورده احساس مسئولیت ملت ما در تمام عرصه‌ها است

امروز آنچه دشمنان ما را به زانو درآورده احساس مسئولیت ملت ما در تمام عرصه‌ها است
سردار عظیمی گفت: امروز آنچه دشمنان ما را به زانو درآورده احساس مسئولیت ملت بزرگ ما در تمام عرصه‌ها است و به پشتوانه این ملت، کشور همچنان در حال پیشرفت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، سردار محمد نظر عظیمی امروز چهارشنبه در آئین افتتاح پل راهداران علی آباد گروس اظهار داست: سیل سال ۹۸ سبب شد پل ارتباطی این روستا و روستاهای اطراف قطع شود و این موضوع شرایط سختی را برای مردم این منطقه رقم زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف افزود: در این وضعیت با تلاشهای استاندار که تصدی ایشان با حوادث مختلفی در استان همراه بود و همچنین صبر و بردباری مردم کار نصب پل فلزی توسط نیروهای سپاه و بسیج ظرف مدت کمتر از ۳روز به پایان رسید.

,

وی خاطر نشان کرد: این پل بر اساس قول معاون عمرانی وقت استاندار قرار بود برای مدت ۳ ماه مورد استفاده قرار بگیرد اما حدود دو سال و نیم از آن استفاده شد و مردم تا قبل از افتتاح این پل از آن جهت تردد استفاده می کردند.

,

سردار عظیمی گفت: امروز آنچه دشمنان ما را به زانو درآورده احساس مسئولیت ملت بزرگ ما در تمام عرصه ها است و به پشتوانه این ملت، کشور همچنان در حال پیشرفت است.

,

وی با اشاره به جغرافیای خاص استان کرمانشاه و راه های مرزی این استان با کشور عراق خواستار برنامه ریزی و توجه ویژه به راه‌های استان شد.

,

 

,

قرارگاه نجف به عنوان یک ظرفیت بسیار بزرگ در کرمانشاه و استان‌های همجوار نقش آفرینی می کند

, قرارگاه نجف به عنوان یک ظرفیت بسیار بزرگ در کرمانشاه و استان‌های همجوار نقش آفرینی می کند, قرارگاه نجف به عنوان یک ظرفیت بسیار بزرگ در کرمانشاه و استان‌های همجوار نقش آفرینی می کند,

به نقل از مرصادنیوز، هوشنگ بازوند امروز چهارشنبه در آئین افتتاح پل راهداران علی آباد گروس ضمن تقدیر از راهداران آنها را خدمتگذاران گمنام معرفی کرد و اظهار داشت: راهداران با امکانات کم همواره در خدمت گذاری به مردم و پیشرفت و توسعه نقش بسزایی دارند.

, مرصادنیوز,

استاندار کرمانشاه افزود: اگر چه احساس می کردیم وزارت راه و ترابری سابق دو بال دارد یکی راهداری و دیگری راهسازی، اما همان موقع راهداری نسبت به راهسازی مظلوم تر بود چرا که وظیفه نگهداری از سرمایه عظیم راه‌ها را بر عهده داشت در حالیکه اعتبارات کمی داشت.

,

وی ادامه داد: متاسفانه یک کار غیر کارشناسی در کشور انجام شد که طی آن وزارت مسکن و شهرسازی را در وزارت راه و ترابری ادغام کردند که به دنبال آن نه توانستیم مسکنی خوب بسازیم و نه راه‌ها را خوب درست کنیم و امیدوارم که این مجلس بتواند این وزارتخانه را به سر جای اولش برگرداند.

,

بازوند اظهار داشت: قرارگاه نجف نیز به عنوان یک ظرفیت بسیار بزرگ در استان کرمانشاه و استان‌های همجوار نقش آفرینی می کند، البته نقش قرارگاه نجف در ۸ سال دفاع مقدس بسیار پررنگ بود و الان هم با همان روحیه جهادی توانسته اند تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.

,

وی عنوان کرد: حضور سردار عظیمی در صبح روز زلزله که بزرگترین زلزله غرب کشور در ۱۰۰ سال اخیر بود و به دست گرفتن کار احداث و مرمت خانه ها و مراکز ۱۹۰۰ روستا بدون هیچ کم‌و کاستی یک حرکت جهادی بزرگ بود.

,

استاندار کرمانشاه همچنین از شرکت ماشین سازی و پی سازان کلهر زاگرس به جهت همکاری و همراهی برای ساخت این پل تقدیر و تشکر کرد.

,

برای پروژه  پل علی آباد گروس ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد 

, برای پروژه  پل علی آباد گروس ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد , برای پروژه  پل علی آباد گروس ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد ,

فریبرز کرمی در امروز چهارشنبه در آئین افتتاح پل راهداران علی آباد گروس، گفت: پل علی آباد گروس که ارتباط ۲۶ روستا را برقرار می کرد در جریان سیل سال ۹۸ تخریب شد و بلافاصله توسط نیروهای سپاه پل فلزی جایگزین آن شد.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: این پل با دهنه ۷۸ متر پس از ۲ سال و نیم ساخته شد و تا ۱۰۰ سال آینده در مقابل هر سیلی مقاوم خواهد بود.

,

وی اظهار داشت: برای ساخت این پروژه ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد که در حال حاضر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به پیمانکار بدهکار هستیم.

,

کرمی بیان داشت: برای احداث این پل تیم سپاه و در راس آنها سردار عظیمی جهادی خدمت کردند و تلاشهای ماشین سازی اراک و شرکت پی سازان کلهر زاگرس جای تقدیردارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه