اخبار داغ

در رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰؛

سامانه‌های «تلاش» و «صیاد» اهداف خود را منهدم کردند

سامانه‌های «تلاش» و «صیاد» اهداف خود را منهدم کردند
سامانه‌های پدافندی صیاد نیروی هوافضا سپاه و تلاش نیروی پدافند هوایی ارتش با موفقیت اهداف واگذار شده توسط شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور را در ارتفاع متوسط منهدم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰، سامانه‌های صیاد نیروی هوافضای سپاه و تلاش نیروی پدافند هوایی ارتش در محیط جنگ الکترونیک موفق به رهگیری و انهدام اهداف متخاصم در ارتفاع متوسط شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امیر قادر رحیم‌زاده فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور با اعلام این خبر، گفت: اهداف متخاصم که توسط شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور در منطقه رزمایش کشف می‌شود با استفاده از مراکز فرماندهی و کنترل به سامانه‌های پدافندی متناسب با هدف واگذار می‌شود.

,

وی گفت: قابلیت کنترل سامانه‌های موشکی، رادارهای مراقبتی، کنترلی و جنگالی برای مدیریت صحنه نبرد، اقدامی جدید و اساسی است که برای شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور بسیار حائز اهمیت است.

,

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور، اظهار داشت: مدیریت صحنه نبرد با استفاده از هوشمندسازی کلیه سامانه‌های پدافندی و همچنین بهره‌گیری از سامانه‌های راداری اکتیو و پسیو و همچنین دفاع مستحکم در برابر حملات و تهدیدات هوایی دورایستا از جمله ویژگی‌های رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ است.

, ۱۴۰۰,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه