اخبار داغ

فرماندار گرگان تاکید کرد؛

عدم تعطیلی واحدهای صنعتی گرگان در گروی صرفه جویی

عدم تعطیلی واحدهای صنعتی گرگان در گروی صرفه جویی
حمیدی با اشاره به اینکه مصارف خانگی سوخت در این شهرستان ۶۵ درصد است بر لزوم صرفه‌جویی در این بخش تاکید کرد و گفت: با ۱۰ درصد صرفه جویی مصرف‌کنندگان هیچ صنعتی به دلیل نبود سوخت تعطیل نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما؛ محمد حمیدی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: ۶۵ درصد سوخت شهرستان گرگان در بخش خانگی مصرف می‌شود که با  ۱۰ درصد صرفه جویی از سوی مصرف کنندگان هیچ صنعتی به دلیل نبود سوخت تعطیل نخواهد شد و اقتصاد شهرستان هم با مشکلات فراوان رو به رو نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دان,

وی با تاکید بر اینکه در فصل سرمای سال جاری گرگان در صورتی که محدودیت سوخت نداشته باشیم، مشکلی در تامین برق نخواهیم داشت، افزود: این مهم با رعایت مصرف کنندگان مسکونی برآورده خواهد شد.

,

فرماندار_گرگان گفت: ین سوخت‌ها میلیاردها تومان ارزش داشته که به صورت یارانه پنهان در اختیار شهروندان قرار گرفته است و همه در استفاده درست از این سرمایه مسئول هستند.

,

حمیدی با بیان اینکه در شرایط کنونی کارمندان و کارکنان دولت موظف به حضور در محل کار خود هستند، ابراز کرد: تمامی کارکنان اداری باید واکسن بزنند و به مردم خدمات ارائه دهند.

,

وی با اشاره به استفاده از فضای الکترونیکی اظهار کرد: گستردگی و وسعت خدمات الکترونیکی در کاهش هزینه ها نقش گسترده ای دارد و پست با استفاده درست از این مهم بازار گلستان و به خصوص گرگان را متحول کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه