اخبار داغ

در بازار امروز؛

دلار با رشد ۹۸ تومانی در کانال ۲۷ هزار تومان ماند؛ افزایش ۵۶ هزار تومانی قیمت سکه+ قیمت‌ها

دلار با رشد ۹۸ تومانی در کانال ۲۷ هزار تومان ماند؛ افزایش ۵۶ هزار تومانی قیمت سکه+ قیمت‌ها
قیمت طرح جدید سکه امروز ۵۶ هزار تومان رشد داشت و نرخ دلار نیز با توقف روند کاهشی با ۹۸ تومان رشد در کانال ۲۷ هزار تومانی ماند و قیمت طلا هم ۶ هزار تومان گران‌تر شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روند نزولی قیمت انواع سکه، طلا و ارز امروز چهارشنبه متوقف شد به طوری که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با ۵۶ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته به ۱۱ میلیون و ۷۳۴ هزار تومان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
قیمت سکه طرح قدیم هم با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به ۱۱ میلیون و ۱۱۹ هزار تومان فروخته شد.
,
 
,
نیم سکه روز جاری افزایش ۲۳ هزار تومانی داشت به ۵ میلیون تومان و ۹۷۳ هزار تومان و ربع سکه با ۳ هزار تومان رشد به ۳ میلیون و ۴۷۳ هزار تومان رسید. قیمت سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.
,
 
,
قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی امروز با یک دلار رشد، ۱۷۶۱ دلار و ۳۱ سنت معامله شد.
,
 
,
هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار داخل با ۶ هزار تومان رشد نسبت به دیروز یک میلیون و ۱۳۲ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با ۸ هزار افزایش، یک میلیون و ۵۱۰ هزار تومانی خرید و فروش شد.
,
 
,
قیمت هر دلار آمریکا امروز در بازار آزاد ارز با افزایش ۹۸ تومانی به ۲۷ هزار و ۱۷۱ تومان و هر اسکناس یورو هم با رشد ۱۵۱ تومانی، ۳۱ هزار و ۳۹۶ تومان فروخته شد.
,
 
,
صرافی‌های بانکی نرخ هر دلار آمریکا را در روز جاری با ۵۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۲۶ هزار و ۵۲۶ تومان فروختند و قیمت خرید را  ۲۶ هزار تومان تعیین کردند. هر یورو در این صرافی‌ها ۳۰ هزار و ۶۶۲ تومان به فروش رفت.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه